• passionsblomman

Uppmaning till alla vinterbrudar

Bara en liten påminnelse: Alla ni som gifter er i dec- feb. Var taktiska och gå med alla frågor och funderingar till era Florister NU.
    Det är nämligen lugnt i butikerna än så länge (utom på Alla Helgons-helgen)

Undvik för guds -och er egen skull sista 2 veckorna i december (eg hela december) för det är så SJUUUKT mycket att göra då så tjejerna i butikerna står där 7 dagar i veckan, typ dygnet runt m planteringsmull upp till armhålorna. De har väldigt lite tid för bröllopsfrågor just då.
    Gå dit nu!! Så ni får den tid och hjälp ni behöver.
    Bara ett råd i allra varmaste välmening.

Lycka till i allt planerande!!

• Svar på tråden Uppmaning till alla vinterbrudar
  • passionsblomman

Det gör de säkert i år också, men du ska ändå se till att förbeställa! "jag ska be att på julafton få hämta si och så många rosor"
    Vilken färg och längd säger de då.
    Då säger du vilken färg och vilken längd (40, 60,90 cm stjälkar tex)
    Ska de bindas ihop säger de?
    Ja tack, gärna lite ...och så hur du vill ha det(tätt ochkompakt?)Utan taggar och gärna med ett band lindat om (om du nu vill det såklart)
    Och så är saken biff!

Skulle aldrig komma på tanken att ge en annan Tant ovett!!!

• Wingtear

*ställer sig o-ombedd i skamvrån*
    Jag vill ha några mörkröda rosor med lite grönt och en eller två kvistar brudslöja, lagom långa och de ska passa i någon av mina vaser, för de blir bordsdekoration när jag kommer hem...

• passionsblomman

Ja? Säg det då kvinna! ngra dgr innan, så du slipper stå och snopen konstatera att det bara fanns rosa rosor kvar...*släpar dig ut ur skamvrån, där har du inte tid att vara , du måste vara i alla roliga trådarna*

• Wingtear

*skrattar hysteriskt medans blir släpad*
    Borde inte vara i några trådar alls den här tiden, bor i finland, en timme för er och jag börjar jobba 8 imorgon, ska cykla och behöver stiga upp 6.30...

• passionsblomman

Fast riktiga tanter får bestämma själva hur länge de vill leka på kvällarna

Oj, alla trådarna glider ihop till tanttråden för mig nu...

Förresten börjar det jäkla databasfelet om en kvart, det gör det alltid, så då får man lägga sig vare sig man vill eller inte

• Wingtear

Databas fel??? Vet du mer om datorer än mig nu mitt i allt?

• passionsblomman

Jo, det blir nå´t kans vid så här dags varenda natt, och då när man försöker gå in igen efter att ha blivit oartigt utslängd, kommer texten "ett allvarligt databasfel uppstod" upp. Det är då jag går och lägger mig...

• passionsblomman

Titta! nu hände det och så först nu gick det att komma in igen!!!
    Är det någon människa som vet varför det blir så VARJE dag (natt) Nu är det sovdags! Godnatt alla...

• Henriks älskling

De kör väl nån uppdatering? Inte för att jag är haj på datorer, men något sådant måste det väl vara.
    Eller så är de måna om vår hälsa. :)

• passionsblomman

Ja, det enda jag kan godta från deras sida är en sådan förklaring:

"-Vi ser tydliga tecken på BT-beroende och vill ta ansvar för våra medlemmar."

Min son sa lite tyst i soffan igår:
    -Mamma, du har ju sagt att det inte är bra för barn att sitta så länge vid datorn..
    -Mmmmm ((till min skam ett allt vanligare svar nuförtiden...)
    - Men hur är det för Mammor då...?

Så här kan det nog inte fortsätta...

Svar på tråden Uppmaning till alla vinterbrudar