• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-20 12:33:26 följande:
    jo kanske det jag har funderat men har inte kommit i väg till nån typ butik och tittat
    Har du inte hunnit kolla det än ;)
  • september2009bröllop

Hej.. Jag hittade den rödsvart klänningen du har på bild i ditt galleri på ebay igår.. sökte bara på red dress.. de va inte alls dyra och syddes upp efter dina egna mått!

• Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-20 12:36:32 följande:
    Har du inte hunnit kolla det än ;)
    nä precis
  • Viiala
    september2009bröllop skrev 2008-10-20 13:25:18 följande:
    Hej.. Jag hittade den rödsvart klänningen du har på bild i ditt galleri på ebay igår.. sökte bara på red dress.. de va inte alls dyra och syddes upp efter dina egna mått!
    jasså gjorde dom nä för där jag hittade fans det bara till L och jag är en + stolekare brud ahhaha
  • SaraPayam

Läste det september2009bröllop skrev :) Det låter ju jättebra, du kan ju kontakta dem & se vad det skulle kosta :)

• Viiala

är inte det på engelska jag är väkligen sämst på att förstå sånt haha

• september2009bröllop

letade efter klänningen igen men hittade den inte nu.. jo dem e ju tyvärr på engelska men du kanske kan titta på tradera? den e ju svensk

• Viiala
    september2009bröllop skrev 2008-10-20 13:33:36 följande:
    letade efter klänningen igen men hittade den inte nu.. jo dem e ju tyvärr på engelska men du kanske kan titta på tradera? den e ju svensk
    ja jag titta åxå nu å hittade inte den
    ja jag får kolla
  • Viiala

Nu har jag lakt in en klänning i galleriet säg va ni tycker ser den för vanlig tråkig ut

• SaraPayam

Alltså, det är inget fel på klänning, men den kanske inte passar till ett bröllop, men med tanke på du inte ska ha bröllopsklänning, så skulle säkert den passa istället, men den är kanske inte så "bröllopsfestlig" Eller?

Svar på tråden HJÄLP