• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • SaraPayam

Nähä, nu ska jag strax gå & lägga mig, är hur trött som helst. Men ha en trevlig kväll :)

• Viiala

ja jag ska nog åxå sova snart.

tänkte om du hade några bra ideer på inbyudnings kort

• SaraPayam

Hmmm, nja, hmmm, men hur skulle ni göra då? Ska ni gifta er när din sambo fyller år & ha det hemligt eller vill ni att de ska veta om det?

Men färg mässigt vore det ju snyggt om du följer samma färg som din klänning, tror att det skulle bli snyggt :)

• Viiala

ja hemligt på hans födelse dag tänkte firra min å hans födelsedag samtidigt jag fyller 23 december och firra det ny året typ

• SaraPayam

Aha...hmmm det är så svårt att ge er något förslag, det bästa vore väl att bjuda in dem till födelsedagsfest, för att de inte ska ana något, ni skulle ju kunna lägga ihop er ålder & vad det nu blir tex 65 år så kan ni ju bjuda in till 65-års kalas...men jag vet inte.
    Annars skulle ni ju kunna bjuda in till överraskningsfest för din man (alltså gästerna ska tro att din man inte vet om festen) Och sen när fest är så kommer gästerna förstå att överraskning egentligen är till dem eftersom ni gifter er :)

Jag vet inte...hmm det är så svårt. Vad har du själv för planer?

• Viiala

hejj kom inte upp på stan i går hella deprimerad över att ingen lokal passa oss man fick inte ta in alkohåll i nån av dom..Ne hepp tänkte vi men ringde vidare jo men va tror du dom säger att den där gubben vi pratade med har egna regler o den lokalen han tog hand om. så vi tog en anna lika dan fast nån gata bort :) så vi kommer billigt undan 300 kr kostar den men man får tillbax 250 om man har städat ordentligt efter sig :) dax att göra en gäst lista då.. bara vänner blir det så tar vi fick med föreldrar släkt en anna dag. hoppas manen går med på mina planer haha

• SaraPayam

Det är ju perfekt ju :) Vad billgt!! Men fick ni ordna mat & ha alkohol så där då?

Jaha ska ni ha fest för vännerna då & bröllopsfest för släkten? Eller hur har ni tänkt?

• Viiala

jag hade tänkt den här festen bara för våra vänner och syskon.

sedan de äldre släktingarna på en anna ficka/Fest

jag har man mamma å hennes man här i örebro å dennis har sin mamma å henns man i dalarna och hans föreldrar har lie svårt att komma i från saker dom har gård med hestar å sånt så jag trpor inte änns dom skulle komma på nå sån fest dom kommer inte änns på födelsedagar nyår jul å sånt

• Viiala

i dag blev rådhuset bokat kl 12 den 10 januari :)

nu går det undan både lokal å plats färdig :)

var in på en smycke affär i dag :) tittade på ringar och fick oloka förslag på ringar å hur man kunde göra

Svar på tråden HJÄLP