• älskarlivet

Pia Larsson, Malmö?

Någon som anlitat Pia Larsson? Är hon bra, vad har hon för priser?

• Svar på tråden Pia Larsson, Malmö?
  • Anettan73

Beror lite på vad man vill ha.
    HAde jag varit dig så sök henne här på inlägg... Inte mycket positivt. Jag hade henne i åtanke pratade med henne men backade sen... Därefter kollade jag här på bt...
    Men alla är vi olika. Hon tar väldigt strikta "tråkiga" bilder...
    Fast det är med en smaksak...

Själv valde jag Caroline Jacobsen och blev mer än super nöjd... Trevlig glad och superduktig fotograf. Du kan se bilderna på min sida eller min weddinganouncer sida, länk finns på min pres...

Lycka till med ditt val...

Yvonne på Exhibild eller vad det heter o Daniel Rix är med super!! Har vänner som haft Daniel...

• Amorinia

Hej Älskarlivet

Vi tog Pia Larsson
    Efter att tittat runt en hel del i Malmö så bestämde vi oss för henne. Jag träffade (min man hade ju aldrig tid att följa med...).
    henne första gången på bröllopsmässan förra året. Det blev faktiskt jättebra bilder fast vi båda var rätt nervösa. Vi tyckte om hennes blandnig av både klassiska och modernare bilder.

Men som sagt smaken är olika.

Men innan du bestämmer dig, så prata med henne och lycka till med ditt bröllop.

• Bianca25

Anettan73: På många av era kort kisar ni. Kanske en duktig fotograf skulle sett till att ljuset föll annorlunda.

Jag rekommenderar Yvonne på Exhibibild. En mycket kreativ och duktig fotograf.

• älskarlivet

Vi var hos Pia idag och pratade. Vi tyckte dock inte alls om hennes bilder.. Alla såg likadana ut och det var inget liv i dem heller..

• MulleNuh

Det håller jag med om faktiskt..
    Absolut inget illa menat Anettan. FINA bilder, men det känns lite som "vem som helst" hade kunnat ta dom bilderna.

Bianca25 skrev 2008-10-07 16:40:21 följande:
    Anettan73: På många av era kort kisar ni. Kanske en duktig fotograf skulle sett till att ljuset föll annorlunda. Jag rekommenderar Yvonne på Exhibibild. En mycket kreativ och duktig fotograf.
  • Officer

Bianca25. Vi hade också Yvonne. Fantastiska bilder. Dock så kisade vi otroligt mycket pga den starka solen. Min vän hade Camilla Stålhane och de kisade inte alls pga att de hade molnigt. Så det har inget med kunskapen att göra. För enligt dig så har vår fotograf misslyckat helt fast att hon har 20år i branschen.
    MulleNuh. Skulle vara roligt och se hur ni klarar av att posera : )

• Officer

Sen beror det ju också på hur man står. Om man är vid havet så föredrar jag att kisa och få underbara havsbilder än tvärt om. Fin bakgrund Anettan73 tillsammans med fina bilder. Påminner om våra! Om ni skulle vänt er om så skulle ni säkert kisat mindre , men kanske fått en ful bakgrund istället.

• MulleNuh

vad menar du??

Officer skrev 2008-10-07 22:41:40 följande:
    Bianca25. Vi hade också Yvonne. Fantastiska bilder. Dock så kisade vi otroligt mycket pga den starka solen. Min vän hade Camilla Stålhane och de kisade inte alls pga att de hade molnigt. Så det har inget med kunskapen att göra. För enligt dig så har vår fotograf misslyckat helt fast att hon har 20år i branschen.MulleNuh. Skulle vara roligt och se hur ni klarar av att posera : )
  • MulleNuh

Jag har absolut inte klagat på Anette eller hennes man! Dom är suuuperfina!!! Menar bara att en PROFFSfotograf hade nog gjort lite annorlunda. Andra vinklar just för att få lite mindre kisning tex.

Officer skrev 2008-10-07 22:41:40 följande:
    Bianca25. Vi hade också Yvonne. Fantastiska bilder. Dock så kisade vi otroligt mycket pga den starka solen. Min vän hade Camilla Stålhane och de kisade inte alls pga att de hade molnigt. Så det har inget med kunskapen att göra. För enligt dig så har vår fotograf misslyckat helt fast att hon har 20år i branschen.MulleNuh. Skulle vara roligt och se hur ni klarar av att posera : )
Svar på tråden Pia Larsson, Malmö?