Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Hej
Nu har vi varit och babysimmat, jag och lillebror. Mysigt men han var jättetrött efter att ha varit vaken till och från sen kl 3 inatt... zzz Själv var jag så trött imorse att jag fick tänka efter en gång extra att jag verkligen lämnat W på dagis och inte glömt honom någon annan stans, sen träffade jag min granne och pratade några ord med henne, hon måste tyckt jag var helt galen, kommer inte ens ihåg vad jag sa, jag sluddrade väl nåt osammanhängande om vädret eller nåt. Ja denna trötthet...
Helt ok för mig att andra kollar in våran receptblogg oxå!
Vore kul med en räknare, jag kan ta o lägga in en.
Nides: Hur går det för dig med jobb??? Läste på gp:s hemsida. Hoppas du klarar dig!
Håller tummarna att går bra för dig Nides! Och herr Linum med!!!
Kniper tummar jag med!!
Usch vad det är oroligt med alla dessa varsel hela tiden.
ja det är oroligt på alla håll. Det enda är väl att jag känner mig luttrad. Bankkris 1992 när valutan flöt fritt o min lön förlorade 50% köpkraft på ett dyng. Eller IT-kris o uppsägning 2004...
Usch jobbigt. Men allting har väl sin uppgång och nergång. Man får väl hålla ut och snart går det uppåt igen. *tänker positivt*
Idag känner jag mig jättenöjd med att E valde en annan skola än den hon "tillhör". Fick höra av en f.d klasskompis mamma att i den klassen där stora E skulle gått, är det jättestökigt, gapigt och oroligt och lärarna klarar inte att hålla ungarna i schack. Den tjejen vars mamma berättade tillhör dessutom en av de "coola" tjejerna men t o m hon tyckte det var jobbigt. Tänk vad jobbigt det hade varit om E gått där med sitt dåliga självförtroende och osäkerhet.
*nöjd med skolvalet*
Håller tummarna stenhårt för Nides och Herr Linum!!
Frujj: Åh, va gott att höra att hon hamnat på en bra skola! Hur trivs hon där?
Tez
Lägg gärna upp bilderna på våran BT-blogg. Tycker det är kul om vi har våra träffar på den samlat.
Blev liiite irriterad på en kund idag. 20 minuter innan hon skulle komma så ringer hon och avbokar. Hon skulle nämligen jobba???
Va f@n, jag då. Sa till henne att det inte är accseptabelt att ring med så kort varsel. Hon var helt oförstående.
Efter samtalet var det både det ena och andra som bubblade ur mig, nu lär hon ha en förbannelse över sig *flinar elakt*
Bauti: Mycket dålig stil av din kund. Förstår att du blir irriterad. Du får lägga in en "senast-tid" för avbokning för att slippa betala en avgift.
Frujj: Vad skönt att höra att det verkar bra med skolan.