Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Tezz
Skulle så gärna viljat gå med. Men du vet, kunder är behövliga ting. Jag har tagit ledig hela fredag för att greja med festen så inget mer kul förr än då.
Men fredag; då jävlar i min låda om jag inte har kul!
Tezz: Jajamen du får plats i bilen, du och Nides åker med mig Vi får höras om hur var och när jag hittar er på vägen dit.
Ang hudvårdskvällen (jösses vad jag tjatar om detta) så får det bli onsdag 5/11, Nån som är intresserad så är det bara att höra av sig! Jag mailar er ang detta oxå....
Jaha nu har jag lyckats dra på mig en UVI oxå.. *suck*
Bauti: Jag kan inte åka så tidigt... Måste jobba i alla fall till 3. Är det ok?
Men hallå, vart är alla?????
Tez, hoppas det var trevligt igår.
Dagens chema är jobbet sedan fixa maten tills imorgon och karva grönsak.
Ååååå vad jag längtar!!!!!!!
Hej tjejer!
Frujj: Va är en UVI för något?
Bauti: Det var jättetrevligt igår! Vilka häftiga kläder de hade och coolt smink! En liten rolig grej som jag såg i programmet. Han som spelar Hertigen heter samma förnamn och efternamn som min man! Kanske måste kolla va maken gör på kvällarna... *fniss*
Tez,
UVI är urinvägsinfektion.
Har varit med lillan på "besiktning". Hon gick igenom utan anmärkning. Nu sover hon som en stock i soffan.
Har förgäves sökt igenom källaren efter Halloweenutstyrsel. Var på Halloweenfest för tre år sedan och nånstans i källaren ska jag har lagt de kläderna.....Får väl komma som den häxa jag redan är!
Ska bli trevligt imorgon!
hej snyggingar
sitter på flygplatsen efter ett bra möte. Rödvin till lunch så nu är det sömnigt
Jag sitter och sliter med en massa måttskisser som ska in i nya katalogen... Pust och stön...
Ikväll smäller det, tjejer!
Mooaahhhaaaahhhhaaa
Moaahahahaha! Haaaappy Halloweeen! :-6
6-)