• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Ab fab

Skall du till Venezuela Tezz? Va roligt. Härligt med semester!

NY är jobb, Baracelona är shopping med bästis. Sista helgen i oktober

• Linum

Abbe: Vi bestämde oss för Asia Spa igår istället... Det ligger närmare plus att det verkar mysigare på något sätt. Vi funderade på det där du sade om "finlandsfärjefeelingen" på Tylösand

• Linum

Abbe: Det tror jag inte. I annat fall är du ju bara skyldig oss en spavistelse Hihihi

Visst är det tragiskt att så många stackars människor får gå från Volvo! Helt horribelt tycker jag! Något som stör mig litegrann är att man kanske inte behåller kompetensen då man fotar ut alla unga. Inte så att de äldre har förlorat sin komptenes, men det allra bästa är ju en mix av gammalt och nytt. Erfarenhet vs nytänkande.

• FruTez

Abbe: Ja, vi åker bort två veckor! Ge mig en solstol och en bok, så vet du vad jag ska göra i två veckor!

• Frujj

Hej
    Ja verkligen trist med Volvo. Det är ju så många som drabbas, tänk bara när alla ska söka jobb sen.. usch vilken konkurrens...!

Ikväll kommer nåt bröllopsprogram på tv4. Bröllopsform eller vad det heter.
    Kanske nåt som är kul att se?
    *hon som glor på tv som aldrig förr *

Nu ska jag till barnavårdscentralen med liten man och kolla om han gått upp i vikt och höra med bvc-ssk vad jag ska göra med hans mage som inte gillar mina antibiotika-tabletter. Stackarn bajsade säkert 15 ggr igår...

• Frujj

Tez: My gooooooooosh vad det låter skönt!!!
    Själv fantiserar jag om att få sova en hel natt Hihi

• Nibla

Hej på er!
    Idag har vi varit väldigt morgontrötta, har legat och slumrat och gosat till 10.30.
    Igår kväll somnade lillan vid 20.30, utan att jag bytt till pyjamas på henne. Tänkte att hon vaknar väl vid midnatt, kan byta då. Nähä, då sover hon till kl 3! Så stackarn fick ligga i sina vanliga kläder och sova halva natten....

Idag ska vi träffa två mammakompisar på fika och promenad.

• Carma07

Hallojsan

Nides: Usch, vilka tråkiga besked. *kramar om* Men om jag fattat det hela rätt så blir du "bara" av med uppdraget, men har kvar en anställning? Vad kommer att hända för dig nu?

Tezz: Vad härligt det låter med semester.

Linum: Asia spa är väl den i Varberg? Där har vi varit och det var hur mysigt och härligt som helst där. Har iofs inte några andra att jämföra med, men vi var väldigt nöjda.

Igår var vi hos bvc för en läkarträff. Vi mätte och vägde henne också och hon har gått upp ordentligt i vikt. Så nu behöver vi inte komma förrän om två veckor.

Idag ska vi på återträff med föräldragruppen. Ska bli kul att få träffa de andra och deras bebisar också. Vad jag har hört så är det bara två bebisflickor i gruppen.

• Linum

Carma: Ni var ju där, ja! Asia Spa lät mycket trevligare än Tylösand, så det blir nog Varberg.

I helgen ska vi på 30-årsfest i Halmstad. Vi fick en rolig inbjudan där han avböjer alla presenter. "Skaffa ett fadderbarn eller ge presenten till någon som bättre behöver den än jag" stod det i brevet. Vi tänker köpa en present till hans sambo istället

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar