• Ab fab

    Fikasugna erfarna makar

    Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

    Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

  • Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Ab fab

    ja det måste vi väl fortsätta med. jag tänkte plåga er med fotoalbum, bilder o annat lulllull när ni kommer hem till mig

  • Carma07

    Det var synd att vi hade så bråttom till min för nu har jag fått bilderna.

    Ab: Vi plågas gärna med det.

  • Ab fab

    Jag tror att vi överlever en fika eller två till hos dig Carma

    Jag har äntligen fått ihop fotoalbumet. Inte så vackert men nu är alla saker på ett o samma ställe.

  • Carma07

    Ab: Ni är så välkomna så. Ska bli kul att se era bilder igen.

  • Frujj

    Hihi testade just att säga "men W, gör inte så på Oscar"
    Hihi det lät riktigt bra

    Men ovant...hihi

  • Linum

    Carma: Du får gärna ha en fika till ! Jag kunde ju inte vara med på den förra

    Tack, tack för alla gratulationer!

  • Ab fab

    Oscar... det låter som ett bra namn. Oscar Lilleboo- vilket artistnamn

  • Nibla

    Hej på er!

    Idag har vi varit på sångstund i kyrkan. Vi var med på två sånger sen skulle lillan prompt ha en slurk, så vi fick gå undan och hon hade ätit färdigt när det var en sång kvar. Men vi var med på fikan i alla fall, haha!
    Även om lillan inte har nån större behållning av sångerna, så tror jag ändå det är viktigt med musik trots att hon är så liten och även att vara ute och träffa andra barn.
    Sen handlade vi på ICA, tog en fika när vi kom hem, sen somnade vi som stockar bägge två framför Cityakuten.
    Så, då har denna dagen gått också!

    Igår skulle vi till Borås Djurpark med mina föräldrar och brorsas familj. Vi avböjde när vi drog upp rullgardinen på morgonen...... Vi strålade samman hemma hos mina föräldrar sen vid lunchtid, vi var torra medan de andra var våta in till underkläderna! Haha!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar