• br2be

Fotograf i Göteborg?!

Finns det någon som kan rekomendera en bra fotograf i och runt göteborg???

• Svar på tråden Fotograf i Göteborg?!
  • valkyriana

Eva Johansson på weddingteam är riktigt duktig också föresten.

• jenita659
    Ajjse skrev 2008-09-30 15:41:21 följande:
    Jag kan rekommendera Sofie Askenbom! Hon och hennes kollega Ingemar har varit jätte bra att ha att göra med! Det finns några bilder på min sida om du vill se. Deras hemsida är: www.askenbom.se .
    Vad tar Sofie Askenbom ungefär för en fotografering? Och Jenny Blad`?
  • SweetSun

vi har bokat kent isaksson! Jättebra priser och väldigt trevlig! han har företagspresentation här på BT.

• Troll1

Blivande fru 080808 skrev 2008-09-28 16:13:06 följande:

Kan varmt rekommendera Beatrice Larsson, du kan se bilderna hon tog på oss i mitt galleri.
    Vi hade bokat henne (Beatrice), men hon dubbelbokade...

My´s bilder är helt undebara tycker jag, men hon hade bröllopsdag på vår dag och kunde därför inte.

Ingemar och Sofie blev det, vi är jättenöjda med deras insats! Vi kände oss lugna och avslappnade med dem. De är kreativa och engagerade. Får bilderna snart, då vet jag mer...

Man få kolla lite priser också. Jenny Blad har blivit ett stort namn i bröllopssammahang och är (därför?) dyr. Men jätteina bilder tar hon. Hon fotade våra kompisar på deras bröllop.
  • Ankan80

Vi hade Li Fernstedt. Jätteduktig och trevlig tjej!

• Ajjse

Sofie Askenbom mailar hem en prislista om du hör av dig till henne. Hon har jätte bra priser.

jenita659 skrev 2008-10-06 22:04:27 följande:
    Vad tar Sofie Askenbom ungefär för en fotografering? Och Jenny Blad`?
  • marie louisee

Jenny är verkligen inte dyr. Väl spenderade pengar.
    Det är skillnad på bilder och bilder.

• Troll1

marie louisee skrev 2008-10-10 01:01:35 följande:

Jenny är verkligen inte dyr. Väl spenderade pengar.Det är skillnad på bilder och bilder.
    Jag tycker hon är relativt dyr, men det beror ju på hur mkt man KAN betala för fotograf. Det finns många som är lika duktiga som hon. Bra att det finns alternativ för olika plånböcker och smaker.
  • Fenixx

Jo när jag kikade runt så tog allt Jenny en del, men tar också jättefina bilder.

jag tycker annars eva quirbach tar jättefina bilder med och är jättetrevlig och tillmötesgående.

Svar på tråden Fotograf i Göteborg?!