• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • pandis81

åå jag blir så trött.
    har skrivit ett inlägg i bloggen precis hur jag känner och så måste min moster börja hacka på mig direkt och vända allt som om att jag pratar om henne.. vilket jag alltså inte har gjort och jag har inte skrivit ut några namn så hon vet egentligen inte vem jag pratar om..

Men allt ska vändas på så att hon mår sämre än vad jag gör just i detta nu och att det är henne jag menar..

men nej det är inte det,, ååå jag är så glad att jag inte ens tänker tanken att bjuda henne på bröllopet..

den människan är ju bara för mycket.

var bara tvungen att skriva av mig lite.
    åååå så irriterande.

• lillamaa

god morgon på er

idag ska jag bli inlagd på sjukhuset med dropp i några dagar. pga illamåendet. har visst blivit uttorkad och min kropp svälter. vet inte hur länge. men så vet ni varför jag "försvinner" ett tag igen

• FruHögstadius

åhh, lycka till lillamaa, hoppas det går bra för er..

välkommensuperstarfia...

just nu håller jag på med en inlämningsuppgift, som ska vara klar senast fredag så ni ser väl inte mig så mycket heller. Ska maila lite firmor, men annars ligger vi på is någon vecka..

• paradisfågel

Emmeli, hm tror faktiskt att det är sista filmen.. Annars måste de hitta en annan som spelar Linda för Johanna Sällström lever ju inte längre Vad tråkigt att höra att det är bråk! Hon borde ju inte kunna få nånting av er sommarstuga eftersom det inte är din svärfar som betalat den. Det är ju er. Om han har skjutit till lite pengar som en gåva så tror jag ändå inte att hon skulle kunna få något eftersom det just är en gåva och isf gavs innan han avled.

Välkommen Superstarfia! Tycker absolut att man inte måste bjuda alla kusiner. Jag har några kusiner som jag aldrig träffar eller hör av, inte ens på släktkalas. Så därför känns det helt naturligt att inte bjuda dem. Vi fick veta några månader i efterhand att en av dem gått o gift sig, och fick veta av en slump av min farmor. Vi fick inte heller reda på att hennes syster skulle ha barn med uppsikt. Vi sprang på hennes pappa och när vi stod och pratade med honom så ringde hans telefon och då var de att de skulle åka in för hennes värkar hade satt igång..

Lillamaa, vad tråkigt! Hoppas det blir bättre snart!

Pandis, förstår om du inte är så glad över situationen! Ibland önskar man bara att folk skulle låta bli att vända ut och in på saker och ting..

• pandis81

usch vad jobbigt, men jag hoppas att det vänder snart och att du mår bra igen.
    Men skönt att dom tar återgärder för dig.

Kramar från oss.

lillamaa skrev 2008-12-16 07:02:52 följande:
    god morgon på eridag ska jag bli inlagd på sjukhuset med dropp i några dagar. pga illamåendet. har visst blivit uttorkad och min kropp svälter. vet inte hur länge. men så vet ni varför jag "försvinner" ett tag igen
  • pandis81

Det är inte sista wallander filmen.
    Dom har precis spelat in nya tror faktiskt det var sex el åtta om jag inte missminner mig helt fel.

Wallander ska i alla fall ha flyttat ut på landet.
    Men det ska bli väldigt intressant och kul för att se hur dom får ihop det. När två stycken av huvudpersonerna inte längre finns med i serien.
    Stefan som dog i förra filmen och johanna som faktiskt inte finns på riktigt längre (usch tragisk historia)

Men det återstår ju att se.

paradisfågel skrev 2008-12-16 09:20:52 följande:
    Emmeli, hm tror faktiskt att det är sista filmen.. Annars måste de hitta en annan som spelar Linda för Johanna Sällström lever ju inte längre Vad tråkigt att höra att det är bråk! Hon borde ju inte kunna få nånting av er sommarstuga eftersom det inte är din svärfar som betalat den. Det är ju er. Om han har skjutit till lite pengar som en gåva så tror jag ändå inte att hon skulle kunna få något eftersom det just är en gåva och isf gavs innan han avled.
    Välkommen Superstarfia! Tycker absolut att man inte måste bjuda alla kusiner. Jag har några kusiner som jag aldrig träffar eller hör av, inte ens på släktkalas. Så därför känns det helt naturligt att inte bjuda dem. Vi fick veta några månader i efterhand att en av dem gått o gift sig, och fick veta av en slump av min farmor. Vi fick inte heller reda på att hennes syster skulle ha barn med uppsikt. Vi sprang på hennes pappa och när vi stod och pratade med honom så ringde hans telefon och då var de att de skulle åka in för hennes värkar hade satt igång..
    Lillamaa, vad tråkigt! Hoppas det blir bättre snart!
    Pandis, förstår om du inte är så glad över situationen! Ibland önskar man bara att folk skulle låta bli att vända ut och in på saker och ting..
  • Fenixx

lillamaa>> hoppas du snart kan komma hem igen. en vän till mig blev inlagd så också, men blev bättre efter några dgr.

• Tinzi

Hej tjejer! :)

Någon förutom jag som funderar på att inte ha vita skor? Är inne på svarta då min klänning har mkt svarta detaljer, men osäker....

Börjar faktiskt känna paniken nu redan hehe. Om 5 månader ska vi boka kyrka. alltså ca. 1 år innan vi ska gifta oss.

Hur går det för er andra? Mkt kvar & vad har ni köpt in?

• makupala

då min klänning kommer att ha lila detaljer, funderar jag på att köpa mig ett par lila skor..

Tinzi skrev 2008-12-16 12:50:45 följande:
    Någon förutom jag som funderar på att inte ha vita skor?
  • Diz

säg till om du hittar några snygga lila skor i typ ballerina, eller söta med rund tå eller nåt. Ska också ha lila som färg (bla)

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4