• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • pandis81

Du som ska ha löpare på borden.. det här kanske är något för dig..
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40141668

MissMijah skrev 2008-11-08 19:13:40 följande:
    sockersmulan: usch! jag kan tänka mig! min allra första lägenhet. där bodde drt en riktigt bohem kille innan mig. han hade inte flyttstädat alls knappt. hår kvar i badrummet. fullt med bananflugor i hela lägenheten, matrester i diskhon. fy fan alltså! hur tänker en del?therese: tack gumman, jag hade faktiskt redan sett den med. jag har varit överallt nästan vet du den vita där är en av mina kandidater. aknske den silvriga, får se nu ska jag och sambon snart äta tacos och se på film, mysigt vad gör ni i helgen tjejer?nu har vi kommit fram till hur vi ska dokorationerna på borden iaf. vita linnedukar. svarta löpare. glasvaser med svarta blankastnar, silversand. vita rosor. och så finns det silvriga kandelabrar i silver vi får låna. och sen ska vi strö ut vita rosenblad över löparna och silvriga konfettihjärtan sen ska vi ju ha upp olika silvriga och vita ballonger etc
  • MissMijah

therese: låter som ni haft en toppenhelg. vi har bara tagit det lugnt. var ute en sväng med barnen igår och lekte. men idag har det spöregnat och vi har haft en redig slapparsöndag. och jag har ju självklart feber igen, ovanligt va?

tack för tipset på panellängderna. perfekt. ska till ikea i det närmaste så får kika då ich du..lycka till på intervjun imorgon, hoppas att det går bra. det gör det säkert

ska kolla in bloggen med

• pandis81

gör det..

ska uppdatera min egen blogg nu. sen ska jag lägga mig i ett långt skönt bad. Så att man kan lugna ner sig lite.

Ameena har redan somnat, efter dagens bravader och jag har gjort ordning mappen jag ska ha med mig. Så jag hoppas att det går bra imorgon..

Ja jag tänkte på dig både när jag såg gardinerna och bloggen.
    Det var bra tips. Panellängder är ju jätte enkla att anväda som löpare.

• paradisfågel

Lycka till med intervjun idag pandis!

• MissMijah

God Morgon tjejer!

Therese hoppas att det går bra idag, håller tummar och tår!

• paradisfågel

Morrn Mijah! Hur går de med väskletandet?

• MissMijah

paradis: jag tror att jag har hittat en nu avvaktar lite. men jag tittade runt mer på bluecrownfashion

hur går det själv med allt?

• pandis81

Hej tjejer..

Ja då var jag åter på jobbet igen, efter tunnelbana,buss och intervju.
    Intervjun idag gick jättebra och det kändes verkligen super bra. Vi pratade i drygt en timma och det var verkligen inte bara intervju utan det var snack om annat också och när hon frågade frågor så svarade jag ju så bra jag kunde men ofta seglade det iväg så vi pratade om annat. Det var mer som ett vanligt samtal än uppstaplat och det kändes jätteskönt. En jätte trevlig tjej fick jag träffa. Vi kom överens om att hon skulle börja leta jobb åt mig nu, det är ju ett bemanningsföretag som har långsiktiga kunder. Vilket jag tycker låter jättebra.
    Och så skulle vi höras igen om en månad. Då är det ju mitten av december så då skulle vi gå igenom vad hon hade hittat och så skulle vi bestämma något. Så det var bara bra och det lät verkligen som om mia jobbmöjligheter var stora. Det är skönt att veta.

Så jag är väldigt nöjd med intervjun verkligen. Och jag hade med mig en mapp med mina papper och det vart dom positivt överraskade på, är det inte vanligt att man har det längre.??? Är allt via datorn???? Hon gillade det i alla fall.

Nu ska jag jobba vidare lite.

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4