• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • rosesarered

MissMijah,

låter som en fin dukning.

i helgen har jag hämtat lyktstativen som jag beställt. Om någon kommer ihåg att jag nämnt såna. Vi har tänkt använda dom vid vigsel utomhus och sedan i framtiden kanske man har en trädgård att ställa dom i. Ska lägga ut en bild i galleriet senare.

Kom ihåg era pappor idag!

Krystal, välkommen! Känner igen dig från forumet, du har hängt här ett tag ? (det har jag också gjort)

• mysifer

hej tjejer! hoppas helgen är bra för er alla. jag har precis cyklat ca 1 mil och är helt slut. halva vägen var extremt brant uppförsbacken och jag kände mig lite smått döende ett par gånger..men dagens motion är avklarad åtminstone!

här ligger planerna på is fram tills vi varit och tittat på lokalerna. det är så mycket just nu ändå med min praktik osv så det är skönt att kunna ta en paus. barnen i förskoleklassen är härliga men de tröttar ut en fullständigt på samma gång så mina helger kommer nog ägnas mycket åt att sova de här fyra veckorna..

• MissMijah

my: Ja, ni behöver ju inte känna någon stress att inte hinna iaf ni kan ju gott lägga planeringen på hyllan ett tag utan att känna panik
    det är nästan svår att planera innan man bestämt lokal och så.

rosesarered: vill se bild

• paradisfågel

Nu mina vänner har jag provat o se om de gick o få plats me grejor i en stor plånbok.. bilder finns i galleriet..

• paradisfågel

Välkommen in krystal!

Mijah, låter som en kanon dukning!

• MissMijah

paradis: haha du är väl för söt som faktiskt genomförde testet

• paradisfågel

Haha e väl klart! Va ju tvungen o prova bara för o se:-P Hade faktiskt ingen aning om att de skulle få plats så mkt som de gjorde..

• MissMijah

Men jag insåg just att jag ska ha: läppglans,liten hårspraysflaska, kam, plåster, nål och tråd, puder, ögonskugga, mascara ( lär ju tjuta som en gris)eyeliner, cigaretter ( ja jag feströker banne mig!!)lite pengar etc. så jag behöver nog en väska

• paradisfågel

Hehe aa de låter som de.. Visserligen fick de plats me mkt i den.. men inte såå mkt.. Sj har ja kommit på att jag redan har en vit väska.. så om jag ska använda någon alls så kommer de nog bli den..

• pandis81

Hej alla söta människor.

I helgen har vi haft en väldigt mysig familje helg.
    Igår så hämtade vi först upp min bästa väninna (toastmadame) för att köra henne till kyrkogården. Efter det åkte vi till Skärholmen där vi gick och tittade och handlade lite. Sen åkte vi hem till dom där hennes man och son väntade, Så ameena och han lekte järnet. Vi åt mat och spelade sällskapsspel. Sen åkte vi hem vid nio. Så skönt att ha bil så att man kan åka när man vill utan att känna att man kommer hem sent.

Idag så har vi varit ute och åkt och bara myst.
    Först var vi i sollentuna och hämtade biljetter som vi fick av m2b bror. Sen så åkte vi vidare till Nacka Forum och gick där och tittade lite. Mellan det han vi så klart att fars dags fika.
    Efter att vi varit i nacka åkte vi hem och lagade mat,.
    Så idag har det blivit tandoriytterfilé med hemmagjord klyft potatis med dragon och curry,jordnöts sås. Sallad till så klart
    väldigt smarrigt.
    Och vi är mätta och glada.

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom lite papper. Och så ska jag starta en tvättmaskin för imorgon ska jag på jobb intervju..
    Ett rekryterings företag som har många tjänster inom det jag redan gör. så jag är lite små nervös.. Gäller ju att göra ett gott intryck..
    Det kan ju rädda hela min framtid. Med jobb och pengar..

Fortsatt trevlig kväll tjejer.

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4