OT: Hur ofta städar ni?
Lite OT som sagt men hur ofta städar ni hemma? Alltså dammar, dammsuger, torkar golv, städar toaletter. Tycker att det jämt är dammigt hos oss. Men det beror säkert på hunden Jag städar en gång i veckan.
Lite OT som sagt men hur ofta städar ni hemma? Alltså dammar, dammsuger, torkar golv, städar toaletter. Tycker att det jämt är dammigt hos oss. Men det beror säkert på hunden Jag städar en gång i veckan.
Jag städar oxå en gång i veckan...och då har vi ingen hund...
borde nog städa mer än vad vi gör. med barn och hundar så blir det lätt lite rörigt.
Varje Torsadag städar jag, det är så skönt att ha rent och fint till helgen! Får oxå massa damm jämt, skyller på perserkatterna
alldeles för sällan
Vi städar en gång i veckan, men barnen och deras kompisar drar in så mycket skit att vi egentligen borde städa oftare. När jag bodde själv städade jag varannan vecka och det hann aldrig bli så skitit under mellantiden.
Vi vasker 1 gang i uken og støvsuger 2 gagner. hunden feller masse hår...
Försöker varje vecka men mer eller mindre noggrant
1 gång per vecka, vi har hund så det blir fort hårigt, smutsigt och dammigt.
1 gång i veckan ca.
Barnen städar varsin toalett och vi tar resten.
Tidigare hade vi städhjälp varje torsdag. Jätteskönt!! Av någon anledning tog vi inte upp det igen när vi väl byggt om huset (ingen idé att ha städhjälp under om- och till-byggnaden) så nu har vi städat själva sedan i våras. Skall nog ringa firman igen...
Skulle definitivt också vilja ha städhjälp. Måsta bara hitta någon man kan lita på, en seriös firma. Ska nog undersöka saken För det måste vara det tråkigaste i världen att städa.