• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • Jörgens fru

Har idag bokat fotografen som vi ska anlita! Känns skönt att kunna bocka av ännu en grej på listan.

For runt idag på blomaffärer för att få prisuppgift på brudbuketten.

Kan säga att det skiljer stort mellan dom! Så nu vet jag vilka jag ska anlita, och jag känner mig helnöjd!

Hur går det för er andra?

• Vi2iJuli

Jörgens fru: OJ! Du har ju fått JÄTTEMKT gjort! :)
    Vem har ni anlitat som fotograf?
    Våran e gratis, har en kompis som ska fota.. RIKTIGT bra bilder blir det!
    Blommor har jag inte frågat än, men, ska bara ha rosor så det blir väl dom billigaste man kan ha. Alternativt så fixar jag det själv med oasis å hållare etc.
    Var ska du ha dina blommor ifrån å hur ser buketten ut?

• MulleNuh

Jag är suuuur! Dom som skulle sjunga tog nästan 2000:- för att sjunga EN jävla sång i kyrkan!! Och då är det "vänner" till micke!
    Nä det är för dyrt. Så nu står vi på ruta 1 igen. Fan att man inte känner NÅN som kan sjunga bra.

• EhjärtarE

Oj, det var dyrt. Vi har många vänner som kan sjunga, det är skönt. Det svåra är att välja vem utav dem osm ska sjunga...

Jörgens fru: Snälla, kan du inte säga vilken som var billigast? Snälla?

• MulleNuh

Men dela med dig för sjutton!!!

EhjärtarE skrev 2008-11-05 11:51:04 följande:
    Oj, det var dyrt. Vi har många vänner som kan sjunga, det är skönt. Det svåra är att välja vem utav dem osm ska sjunga... Jörgens fru: Snälla, kan du inte säga vilken som var billigast? Snälla?
  • MulleNuh

Men vilken reklam du gör!!!

Anna Hallén skrev 2008-11-05 11:55:14 följande:

Registrera dig här så får du ett presentkort på 150 eller 250kr på H&M eller Gina Tricot! HELT GRATIS!!! www.gratisklader.se/Register.asp
  • EhjärtarE
    MulleNuh skrev 2008-11-05 11:54:44 följande:
    Men dela med dig för sjutton!!!
    Haha, jasså det tycker du. Vi har inte ens frågat om de vill sjunga på vårat bröllop än
  • MulleNuh
    Jag kan ju iofs sjunga men det kanske inte passar sig att bruden ställer sig!
    EhjärtarE skrev 2008-11-05 12:00:29 följande:
    Haha, jasså det tycker du. Vi har inte ens frågat om de vill sjunga på vårat bröllop än
  • Vi2iJuli
    MulleNuh skrev 2008-11-05 12:01:05 följande:
    Jag kan ju iofs sjunga men det kanske inte passar sig att bruden ställer sig!
    Passar väl visst det!
    Jag tänkte sjunga, men jag vette fasen om nerverna pallar trycket... det är ju det. :)
    Prestationsångest som jag har kommer jag slå ihjäl mig själv om jag börjar hulka mitt i låten, hahaha!
  • Jörgens fru

Bild på buketten finns i mitt galleri.

Varken Enströms och Bellis ville ge mig en exakt prisuppgift före jag lovade dom att jag tar buketten från dom!!!
    Tycker det är helt sjukt, förstår dom att dom får 100 frågor, men jag som kund vill ju inte betala mer än nödvändigt!

Enströms sa 1500-2000:-
    Bellis 1500:-

Var in på Växtriket och DÄR fick man service! Fick kolla i en bok, fick svar på mina frågor och prisuppgifter utan bekymmer!
    Där kommer buketten kosta kring 700:- och Corsagen 200:-
    Fick se skillnad på olika blommor, så jag fick en mer rätt uppfattning om buketten. Var så nöjd när jag gick därifrån!

Som fotograf kommer vi ha Maria Åsén från www.photobymaria.com
    Har valt ett paket med 25 bilder utomhus för 3000:-
    Har hört väldigt gott om henne och hon var supertrevlig!

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?