• Boomtown

Secret box i studio??

Tror ni att det skulle bli snyggt med secret box bilder i studio? Min fotograf rekommenderade en hotellsvit för snygga bilder men det har jag inte råd med. Rädd för att bilderna blir tråkiga i studio. Vill gärna ha lite annat runt omkring. Hur har ni gjort?

• Svar på tråden Secret box i studio??
  • lisen85

kom på att en av mina finns i mitt galleri

• Boomtown
    lisen85 skrev 2008-09-18 17:14:05 följande:
    kom på att en av mina finns i mitt galleri
    Ditt galleri syns inte!
  • lisen85
    Boomtown skrev 2008-09-18 17:19:03 följande:
    Ditt galleri syns inte!
    hur fixas det då?
  • Boomtown
    lisen85 skrev 2008-09-18 17:49:40 följande:
    hur fixas det då?
    Jag är fel person att fråga för jag hade samma problem. Men man ska iallafall kryssa i några rutor på min sida. "göra synligt för andra" tror jag det hette + något mer kanske. Gå in på min sida och kolla vad du kan kryssa i. kommer inte ihåg exakt vad jag gjorde. Kanske någon kan hjälpa dig här?
  • Boomtown
    Boomtown skrev 2008-09-18 18:01:52 följande:
    Jag är fel person att fråga för jag hade samma problem. Men man ska iallafall kryssa i några rutor på min sida. "göra synligt för andra" tror jag det hette + något mer kanske. Gå in på min sida och kolla vad du kan kryssa i. kommer inte ihåg exakt vad jag gjorde. Kanske någon kan hjälpa dig här?
    inställningar ska du nog till. Kryssa i bildgalleri, att övriga besökare kan kolla på det
  • Boomtown

Apan Apansson skrev 2008-09-18 17:36:01 följande:

Här är min fotograf! Några av bilderna som visas är tagna i studio och några på hotellrum, kan man se. Lite inspiration kanske?www.fotografiqa.se/morgon.html
    Det var jätteromantiska och fina bilder. Men alla ser ju ut som värsta modellerna. Snyft. Hoppas att de kan få fram någon fin sida på mig med ;)
  • Nalle Puh 40

Apan Apansson skrev 2008-09-18 17:36:01 följande:

Här är min fotograf! Några av bilderna som visas är tagna i studio och några på hotellrum, kan man se. Lite inspiration kanske?www.fotografiqa.se/morgon.html
    Åh, vilka fina bilder och inte det minsta porriga utan bara vackra...

Undrar om man vågar???
  • Nalle Puh 40

Undrar om man kan be sin syster fota lite utomhus till våren, skulle nog känna mig naken men en främmande fotograf framför mig...

Svar på tråden Secret box i studio??