• Boomtown

Secret box i studio??

Tror ni att det skulle bli snyggt med secret box bilder i studio? Min fotograf rekommenderade en hotellsvit för snygga bilder men det har jag inte råd med. Rädd för att bilderna blir tråkiga i studio. Vill gärna ha lite annat runt omkring. Hur har ni gjort?

• Svar på tråden Secret box i studio??
  • lisen85

mina bilder togs i Skåne. om du behöver mer info om fotografen så hör av dig. jag tyckte det var jätteroligt och bilderna blev super

• Fru Diamant

En del fotografer har avtal med hotell som gör att de får hyra rum över dagen till ett billigare pris. "Min" morgongåvafotograf hyrde ett hotellrum och fotade två brudar samma dag, men självklart inte samma tid, för att det skulle bli mer prisvärt.

• valkyriana

Mina bilder togs i göteborg. Samma fotograf som tog mina trash the dress.

• Hemligt i New York

Jag fotade bara i studio och älskar mina bilder! Rekvesitan vi använde var en låg pall jag satt på eller hade en fot på och en soffa som jag låg i. Men det går ju att få riktigt läckra bilder utan rekvesita också! Men det beror ju på vad man är ute efter också. Jag gillar närbilder där bara delar av kroppen eller bara ansiktet syns typ och mycket skuggor i svartvitt. Var inte ute efter bilder i en säng eller i ett fönster...

• lillfraggel1

Jag gjorde mina i skogen + vid en badplats i september. Jätte fina bilder.

• Boomtown

valkyriana och lisen85!

Har ni en hemsideadress till er fotograf?
    Ni andra med bra tips, skriv gärna ner hemsideadressen och berätta mer!

• Boomtown
    lillfraggel1 skrev 2008-09-18 12:07:27 följande:
    Jag gjorde mina i skogen + vid en badplats i september. Jätte fina bilder.
    Vart var du och gjorde dina bilder?
    Låter fint
  • Nalle Puh 40

Det är ingen som vågar visa någon av sina bilder? Har knappt sett någon och vet inte vad det är jag ger mig in på om jag ska fota egna *hjälp...*

• Boomtown

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-18 15:49:57 följande:

Det är ingen som vågar visa någon av sina bilder? Har knappt sett någon och vet inte vad det är jag ger mig in på om jag ska fota egna *hjälp...*
    Jag håller med, kan ingen visa!!!! Ni behöver ju inte visa ansiktet så att ni förblir anonyma
Svar på tråden Secret box i studio??