• MarianneL

Bröllopsresa - LYX för billig peng?

Hej.
    Har suttit o drömt mig bort till Maldiverna o Thailand osv, men har börjat förstå att det blir svårt att komma ner under 15000 per person om man vill ha all inclusive OCH ett fint hotell (minst 4*).
    Är det någon som vet om det ens är möjligt, om det finns speciella resmål där allt är billigare än här (Maldiverna var ju inte billigt. 20kr för en flaska vatten) men ändå har vackra stränder och billig shopping. haha... ja jag vet att jag vill ha allt på en gång =)

• Svar på tråden Bröllopsresa - LYX för billig peng?
  • MarianneL

Vilket bolag ska man kolla för bra resor itll Kroatien?

• DrömmenSomBlevSann

Vi åker till Egypten, betalar 16000 för båda 2, all inclusive, på "lyxhotell", VVVV+ enligt vings betyg.

Har varit i Egypten förut, och japp, har hört alla fördomar , men vi älskade landet! Vi gillade det faktiskt bättre än Egypten, då hotellet var helt fantastiskt , maten underbar, personalen jättebra osv.

Shoppingen var billig i Egypten, inte riktigt lika billig som i Thailand, men inte långt därifrån!

• MarianneL

Drämmen som blev sann: Jag har varit i Egypten n gång, o det var en del dumma händelser där. Killar som simmade under vatten o taffsade på mina småsystrar när de var ute o bada med mera... då var vi i Hurghada. Vart var ni? Har Ving många bra erbjudanden?

• DrömmenSomBlevSann

Första gången vi var där så var vi också i Hurghada, bodde på Siva grand hotel. Inga problem på badstranden där Inte nån annanstans heller, kände oss säkrare på gatorna än i något annat land. Då reste vi med våra 3 barn.

Nu ska vi till Sharm el Sheikl i nov.

Ja, tycker att ving har bra erbjudanden, tror att det fanns en del på apollo också men jag gillar ving bäst

• MarianneL

OK, men de tär ju trevligt att höra att det inte har varit så för alla. Får ta en titt på Egypten också då, och VING!

• DrömmenSomBlevSann

www.ving.se/hotel/hotelmaster.aspx&hotelid=76639&itemid=76639&DepartureDateTime=2008-11-11%2011:50:00&DepartureCode=ARN&DestinationCode=SSH&HotelCode=GRAN&RoomType=H12

Ja gör det Här är vårt hotell!

• PL080802

Thailand för 15 000 borde def fungera givet att du får ett bra pris på resan, mat är ju så billigt där. Jag rek khao lak Chog fa resort, underbart och romantiskt!

• MarianneL

Ja det kanske bara är jag som har tittat på fel sidor. För det var det jag också tänkte. Att det borde bli billigt med All Inclusive i Thailand pga de låga priserna där. Vilka bolag har ni andra bokat genom?

• tekla girl

Tunisien kanske, Djerba ska vara väldigt vackert. Vi var i Hammamet i somras och kom undan väldigt billigt och bodde på ett jättefint hotell. Dock inte all inclusive men det fanns många sådana alternativ hotell också

Svar på tråden Bröllopsresa - LYX för billig peng?