• Joy 2008

Ni MÅSTE se våra bilder!!

Äntligen har jag fått tid att sätta några av bilderna från vårt FANTASTISKA bröllop den 28/6-08..

Fotografen Jonas Thun kom upp från Ystad för att vara med oss hela denna stora dag, och han gjorde ett underbart jobb!!

Titta själva! :)

• Svar på tråden Ni MÅSTE se våra bilder!!
  • Miu

Grattis. Jätte fina bilder. Men jag tycker att det förstör väldigt mycket med redigeringen färg+svart/vitt i samma foto, det tar bort fokusen. Men jag antar att ni har fått bilderna i orginal och då är det ju bara skoj med lite redigering också

• Efter 11 år är det min tur

grattis jättefina bilder//Anna

• Joy 2008

Tusen tack!!

Miu: Jo, självklart har vi originalbilderna obearbetade, men jag tyckte det var lite skoj att visa både och..

Måste bara påminna er om att titta extra noga på min superfina krona som jag köpt av Kirsto här på Bröllopstorget!

• pojomo

jätte fina. Både korten och ni såklart

• MD2009

Fnys!! Inte åt dig men åt de som säger att det kommer se hemskt ut för att han ser för hård ut! Ynkryggar tycker jag om det!

Det är snyggt, sexigt och manligt med rakat och den som tycker att de ser för hårt ut får väl titta åt ett annat håll Skulle det se bättre ut med hår på delar av huvudet??

Skit i andra och gör som ni tycker!

Min m2b är rakad och det skulle inte falla oss in att han ska spara ut hår för att passa andra på vår bröllopsdag. Dumheter!

Värst vad jag blev upprörd *ler* men det får banne mig vara någon måtta på vad folk ska tycka till om, vissa åsikter behåller man säkrast för sig själv!

Må väl!

MrsSeptember skrev 2008-08-12 17:21:05 följande:
    Härliga bilder! Gillar att de känns så verkliga (säger inte att de inte är det =)!Ser att gubben din är rakad. Det är min också för det mesta (pga av att han är lite tunnhårig). Nu säger en del att det kommer att se hemskt ut, att han ser för "hård" ut och att han bör spara ut det lite. Har ni haft det problemet?
  • MrsSeptember

Skön attityd :) Vi får se hur det blir. Ska kanske provfota hans hjässa lite för att se hur mycket "flinten" lyser upp egentligen, hehe.

Personligen gillar jag honom rakad =)

• Joy 2008

Har bara sett min MAN (hi hi, så sköönt att få skriva "man") med hår på bilder, för de tre åren som vi har hängt har han alltid varit mer eller mindre rakad. Jag tycker det är såååå snyggt och läckert!

Lycka till med er fotografering!

• Mumriks blivande fru

Jättefina! Grattis!

• Aleta

Mumriks blivande fru skrev 2008-08-13 08:03:09 följande:

Jättefina! Grattis!
    Instämmer!
Svar på tråden Ni MÅSTE se våra bilder!!