• Joy 2008

Ni MÅSTE se våra bilder!!

Äntligen har jag fått tid att sätta några av bilderna från vårt FANTASTISKA bröllop den 28/6-08..

Fotografen Jonas Thun kom upp från Ystad för att vara med oss hela denna stora dag, och han gjorde ett underbart jobb!!

Titta själva! :)

• Svar på tråden Ni MÅSTE se våra bilder!!
  • TEB08

Grattis! Haller med om att bilden med den flygande slojan ar jatteharlig!

• Thailand090300

Ja, det var helt underbara bilder! =) Grattis!

• Fenixx

så fina ni var, underbara kort. speciellt dem svartvita gillade jag.
    och sista kortet med bara klänningen färg var såå ball.

grattis.

• LizaStina

Grattis, vilken fin klänning du hade.

• Joy 2008

Tusen tack alla, ja han var helt underbar vår fotograf! Han var med oss hela dagen, från kl 8 på morgonen till 01. Dessutom skötte han musiken på festen, för han råkade vara DJ också visade det sig.. :)

Ett tips till alla är att träffa fotografen innan Dagen D och se om det "stämmer", för det syns på bilderna att vi båda var avslappnade och det var till största delen hans förtjänst.

Akvavit: Jo, visst är det en Garamaj Caribia.. underbar.. Har tagit urhäftiga Trash The Dress-foton med den runt om i sthlm för ett par veckor sedan, men de lägger jag ut en annan dag.. ;)

• MrsSeptember

Härliga bilder! Gillar att de känns så verkliga (säger inte att de inte är det =)!

Ser att gubben din är rakad. Det är min också för det mesta (pga av att han är lite tunnhårig). Nu säger en del att det kommer att se hemskt ut, att han ser för "hård" ut och att han bör spara ut det lite. Har ni haft det problemet?

• LCDS

Så himla fina bilder!! :)
    De gav mig inspiration till våra bröllopsbilder.

Ni var jättefina!

• HelenaOlivia

Toppen fina och coola och annorlunda bilder!!
    Kul och se dem!
    Och Grattis till Er!!!

Svar på tråden Ni MÅSTE se våra bilder!!