• Snart fru Nilsson

080808, hur gick det sedan?!!

Efter en del snack så bestämde vi som haft förra forumet 080808 att det skulle bli en uppföljare för att höra hur det gått osv. Nu kör vi så det ryker, få nu höra hur det gick för er alla!!

• Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!
  • jizz

Förresten, vad behöver man ändra själv?
    Tänkte med körtkort, visakort och allt såntdär?
    Och kan man ändra något alls innan körkortet är färdigt?

• Bojji07

Det kommer utskickat per automatik angående körkortet då de får information om namnändring via skatteverket, så är det även med banker etc...jag har varit inne och frågat

• jizz
    Bojji07 skrev 2008-08-20 08:39:11 följande:
    Det kommer utskickat per automatik angående körkortet då de får information om namnändring via skatteverket, så är det även med banker etc...jag har varit inne och frågat
    Nu har jag fått brev från både skatteverket och vägverket
    Så nu har jag mitt nya eftenamn på papper
    Däremot det här med bild till körkortet är jobbigt. Har inte riktigt möjlighet att åka många mil för att ta ett kort och sen tillbaka. Fast så är man rädd att om man gör det själv så kanske det inte blir godkänt
  • Äntligen är det min tur

Jättefina

Hedebris skrev 2008-08-19 16:48:55 följande:
    tja! nu har jag också hittat hit. har lagt in lite bilder i mitt galleri :)
  • Hedebris

tack :) hoppas vi snart får alla bilderna :D

har ni fått alla era bilder om ni haft fotograf?
    Äntligen är det min tur skrev 2008-08-22 09:59:51 följande:

Jättefina
  • Lithos

Vi gifte oss också 080808, men jag har varken fått nya efternamnet eller några bilder från fotografen än. Några amatörbilder finns i galleriet.

Vi är också supernöjda med vår dag!!

• Nightingale

Yess, igår damp en hel dvd med 500 bilder ner i brevlådan!! Så nu är tackkorten beställda!! Härligt!

Jag fick mina direkt. Men de är ju bara för att det är en kolega (jag jobbar ju själv som bröllopsfotograf!)Annars hade ju jag också fått vänta såklart. Det kan a ett tag beroende på hur poppis fotograf ni hade o beroende på olika labb o semestertider mm... Den som väntar på nåt gott....

Hedebris skrev 2008-08-22 11:32:19 följande:
    tack :) hoppas vi snart får alla bilderna :Dhar ni fått alla era bilder om ni haft fotograf?Äntligen är det min tur skrev 2008-08-22 09:59:51 följande:
  • Hedebris

tror vi får dem när vi betalt, han har ju lagt in dem på sitt galleri så vi kan se dem
    Äntligen är det min tur skrev 2008-08-22 18:10:21 följande:

Jag fick mina direkt. Men de är ju bara för att det är en kolega (jag jobbar ju själv som bröllopsfotograf!)Annars hade ju jag också fått vänta såklart. Det kan a ett tag beroende på hur poppis fotograf ni hade o beroende på olika labb o semestertider mm... Den som väntar på nåt gott....

Hahaha ja så är det nog!!
    Då har ni ju kunnat tjuvkika lite då iaf!!

Hedebris skrev 2008-08-22 19:50:36 följande:
    tror vi får dem när vi betalt, han har ju lagt in dem på sitt galleri så vi kan se demÄntligen är det min tur skrev 2008-08-22 18:10:21 följande:
Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!