080808, hur gick det sedan?!!
Efter en del snack så bestämde vi som haft förra forumet 080808 att det skulle bli en uppföljare för att höra hur det gått osv. Nu kör vi så det ryker, få nu höra hur det gick för er alla!!
Efter en del snack så bestämde vi som haft förra forumet 080808 att det skulle bli en uppföljare för att höra hur det gått osv. Nu kör vi så det ryker, få nu höra hur det gick för er alla!!
Förresten, vad behöver man ändra själv?
Tänkte med körtkort, visakort och allt såntdär?
Och kan man ändra något alls innan körkortet är färdigt?
Det kommer utskickat per automatik angående körkortet då de får information om namnändring via skatteverket, så är det även med banker etc...jag har varit inne och frågat
Jättefina
tack :) hoppas vi snart får alla bilderna :D
har ni fått alla era bilder om ni haft fotograf?
Äntligen är det min tur skrev 2008-08-22 09:59:51 följande:
Vi gifte oss också 080808, men jag har varken fått nya efternamnet eller några bilder från fotografen än. Några amatörbilder finns i galleriet.
Vi är också supernöjda med vår dag!!
Yess, igår damp en hel dvd med 500 bilder ner i brevlådan!! Så nu är tackkorten beställda!! Härligt!
Jag fick mina direkt. Men de är ju bara för att det är en kolega (jag jobbar ju själv som bröllopsfotograf!)Annars hade ju jag också fått vänta såklart. Det kan a ett tag beroende på hur poppis fotograf ni hade o beroende på olika labb o semestertider mm... Den som väntar på nåt gott....
tror vi får dem när vi betalt, han har ju lagt in dem på sitt galleri så vi kan se dem
Äntligen är det min tur skrev 2008-08-22 18:10:21 följande:
Hahaha ja så är det nog!!
Då har ni ju kunnat tjuvkika lite då iaf!!