• Snart fru Nilsson

080808, hur gick det sedan?!!

Efter en del snack så bestämde vi som haft förra forumet 080808 att det skulle bli en uppföljare för att höra hur det gått osv. Nu kör vi så det ryker, få nu höra hur det gick för er alla!!

• Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!
  • Äntligen är det min tur

Så nu finns det lite bilder i galleriet. Håll till godo - det kommer fler + en berättelse. Måste bara komma på var jag ska börja...

• FruT 080808

Vad avis jag blir på alla som har bilder! Jag har inte sett en endast bild ännu!

*krokodiltårar*

• Snart fru Nilsson

Lägger ut länken på våra foton, finns att se ett tag sedan är de borta . Återkommer när flytten är gjort, hinner inte skriva så mycket om den mest underbara dag jag haft efter att mina barn är födda. KRAM
    www.photobymaria.com/Kund%20gallerier/webbigitta/index.html

• Nightingale

Ja nu är man gift, helt galet. Jag är oxå jättesliten, men det v ar helt klart den bästa dagen i mitt liv!! önskar jag kunde göra om den igen!

• FruZorro

Tänk att imorgon är det faktiskt 1 vecka sedan det hela gick av stapeln .

Vårt bröllop blev lyckat på alla sätt och vis...det var en sådan underbar och pirrande stund under vigselakten...jag hade 1000 underbara fjärilar i magen .

På lördag åker vi iväg på vår bröllopsresa till södra Italien och ska bara lata oss vid stranden, njuta av god mat och bila runt och hitta fler underbara badvikar.

• Im yours

Hej! Wow, vad man rycks med i alla berättelser. Toklängtar, *s.
    Ett stort grattis till alla brudpar, o lycka till!

• Bojji07

Hittade hit jag med Vår dag kunde inte blivit bättre...är så supernöjd!!!! Överraskningen som vi ville skulle bli, blev en riktig skräll

• impala58

Hoppsan! Loggade in med min e-leg. nyss och såg att namnändringen var klar!!! Trodde det skulle ta längre tid. Fler som bytt namn och hunnit få det klart?

• jizz

Har inte kollat. Får nog göra det nu

Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!