Hur mycket fick ni betala för fotografen ?
Hur mycket kostade eran fotograf och hur många bilder fick ni ? Var dom med hela dagen ?
Hur mycket kostade eran fotograf och hur många bilder fick ni ? Var dom med hela dagen ?
... Var gifte ni er som hade Camilla som fotograf?
Vi gifte oss i Kulla Kapell utanför Eksjö. Gifter man sig utanför Jönköping så får man betala henne för bensinkostnad, men det är det helt klart värt
Måste bara säga att jag vet att hon kommer höja sina priser inför nästa år, det sa hon till mig när hon var och lämnade bilderna. Vet dock inte hur mycket hon kommer att ta.
Du kan komma i kontakt med henne via fotosidan om du vill. Annars kan jag gärna ge dig hennes mailadress. Vill bara kolla med henne om det är ok.
Tack! Du får jättegärna lämna mailadress hos antingen mig eller D J.
Vi betalar 6 500 kr för porträttfotografering 1,5 timme inkl. ett fint album av det finare slaget. Vi räknar med att köpa till högupplösta bilder och någon förstoring så totalt hamnar vi väl på 8-9 000 kr.
Vi har valt en erfaren fotograf och vid vårt första bokningsmöte i vintras vi såg många och mycket fina bilder som hon har tagit och nu under sommaren följer jag hemsidan för att se alla nya bilder .
Vi bor i Stockholm.
Jag tror att det är med fotografer som med allting annat, talesättet att man får det man betalar för är nog sant i många avseende (fast inte i riktigt alla fall förstås, det finns alltid undantag). Den fotograf som resenären skriver om är riktigt, riktigt billig (resten får ni tolka själv.. )
Tackkorten ligger på 50kr/st och ett album vi har kollat ut ligger på ca 5000kr. Då är det inte ett traditionellt album med en bild på varje sida utan collage, ca 30 bilder totalt. Har för mig att vi även kunde få bilder på skiva för att lägga upp på hemsida.
Vitt guld skrev 2008-08-31 22:51:36 följande:
Vi kommer betala 18 000 men då kommer vår fotografen vara med från förberedelser tills vi sätter oss till middagen. Hon är fantastiskt duktig och jag prioriterar fotograf för det är ju en viktig del av minnena efter bröllopet. (www.gerdemark.blogspot.com)
vilka vackra bilder er fotograf har tagit! Verkar som ni har fått tag på en riktigt bra fotograf till ett bra pris!
Jag ¨måste bara fråga ang priset... På hennes hemsida står det att en heldag kostar 36000kr. Känner ni henne sen tidigare, eller hur kommer det sig att ni bara betalar hälften? *nyfiken*
Jo det fanns lite olika paket att välja mellan. Vi valde att inte ha fotografering under middagen och då kortades ju priset och tiden ner. Maila henne om olika paket så får ni höra. Vi var och träffade henne för ett par veckor sedan. Hon är jättetrevlig och proffsig.