• Thewedding

Hur mycket fick ni betala för fotografen ?

Hur mycket kostade eran fotograf och hur många bilder fick ni ? Var dom med hela dagen ?

• Svar på tråden Hur mycket fick ni betala för fotografen ?
  • Piggelinlover

Även vi har hobbyfotograf, som kostar oss 6500 och så är han med från morgonen till sena natten.... och vi får rätten till alla bilder, och de levereras på skiva i högupplösta,16 megamixel...

• Ankan80

Vi får 2 timmar med fotografen Li Fernstedt för 4000 kr.
    60 högupplösta och redigerade bilder på skiva.

• Eksjöbrud08

Måste lägga till lite på min lista. Fick skivorna av fotografen igår. 700 bilder på CD och dessutom ett jättefint album med 11 foton och jättefina kärleksdikter/citat som fotografen skrivit dit. Vi fick också en förstoring i storlek 20x30. Är supernöjd med bilderna och allt vi fick för det lilla priset.

• Flamingo80

3500 för 3 timmars fotografering + 50 höguplösta och redigerade bilder på CD.

• DollyLolly

Vi har två fotogarfer med oss från morgon till sena kvällen
    Vi betalar 3000kr för båda!!
    SAmt massor av bilder på CD skiva!

• Dsy04

5500
    10st valfria bilder
    10x15cm 16st valfria bilder
    13x18cm 4st valfria bilder
    15x21cm 2st valfria bilder
    20x30cm 30 tackkort 9x13 cm
    cd

och 200 bilder i en länk där man kan se o framkalla när man vill eller nåt sånt ..

ja..jag vet ej om priset är bra för jag kolade överall o så var det en på 2500 o så fick man 11 bilder i en albun o så de flesta priser på olika fotograff låg runt om den priset mellan 5 o 10

• Thewedding

Eksjöbrud vi ska ha samma som du för du hade väl Camilla ? Jag har redan bokat henne till nästa år

• Eksjöbrud08

Visst hade jag Camilla! Synd bara att du vet om bilderna i albumet nu, hon har det som en liten "plus i kanten överaskning" till alla bröllopspar hon fotograferar

Förstoringen vet jag inte om alla får. Vet bara att det var en bild som hon var så nöjd med som hon har fått jättebra kritik på (www.fotosidan.se, hon heter millan68). Hon skall tävla med den i någon tävling och då fick jag den också. Den är jättecool och jag känner mig som värsta fotomodellen på bilden. Hoppas verkligen att ni blir lika nöjda med hennes insats som jag blev. Lycka till!

• D J
    Eksjöbrud08 skrev 2008-08-13 20:20:11 följande:
    Visst hade jag Camilla! Synd bara att du vet om bilderna i albumet nu, hon har det som en liten "plus i kanten överaskning" till alla bröllopspar hon fotograferar Förstoringen vet jag inte om alla får. Vet bara att det var en bild som hon var så nöjd med som hon har fått jättebra kritik på (www.fotosidan.se, hon heter millan68). Hon skall tävla med den i någon tävling och då fick jag den också. Den är jättecool och jag känner mig som värsta fotomodellen på bilden. Hoppas verkligen att ni blir lika nöjda med hennes insats som jag blev. Lycka till!
    Skulle vara intresserad av att ta kontakt med Camilla, skulle man kunna få hennes mail?
Svar på tråden Hur mycket fick ni betala för fotografen ?