• Bantar­n
    Äldre 6 Aug 19:02
    8556 visningar
    41 svar
    41
    8556

    9 kilo på 28 dagar?

    Hej. Har sett mycket om dieten "one week" nu. Vill tappa vikt och är intresserad på att prova.

    Tänka dock höra mig för här först- Är det ngn som har testat?

  • Svar på tråden 9 kilo på 28 dagar?
  • avil
    Äldre 6 Aug 19:30
    #1

    9 kilo på 28 dar låter lite väl mycket?!! är min spontana reaktion.......ta det lugnt,så mår du bättre!!

  • Bantar­n
    Äldre 6 Aug 20:24
    #2

    jag vet, men jag vill att det ska gå fort! :)

  • Blenda­Signe
    Äldre 6 Aug 20:40
    #3

    Dock är 9 kg på 28 dagar FÖR fort. Normalt och sunt är 1 kg MAX per vecka. Rikta in dig på det istället och se det som ett långsiktigt mål.

    Jag tappade 10 kg på ca 30 dagar en gång(ofrivilligt)- jag såg ej klok ut då kroppen bara såg utmärjlad ut och inte sund för fem öre.

    Satsa istället på en sund nedgång!!!

  • Troll1
    Äldre 6 Aug 20:43
    #4

    Vad är egentligen Oneweek??
    Jag gick ner en del för två år sedan med Cambridge. Jag mådde bra och blev så fin, så fin. Måste ta tag i det igen nu...

  • skrutt­gumma
    Äldre 6 Aug 20:57
    #5

    Allévo har funkat skitbra för mig. Under den kickstarten som de har gick jag ner 1 kg om dagen och tappade 1 cm om dagen i midjan hela första veckan. Det gör ganska mycket...

  • Bantar­n
    Äldre 6 Aug 21:58
    #6

    länk;

    www.halsoklubben.se/15/default.asp&type=custom%2fnutcmp&sub_nr=101&id=133&from=oneweek

  • August­ibrude­n 2008
    Äldre 7 Aug 20:36
    #7

    Jag är oxå nyfiken o vill veta i fall ngn testat!!

  • Bantar­n
    Äldre 7 Aug 21:10
    #8

    Jag ska börja till veckan, berättar hur det går.
    önska mig lycka till! :)

  • skrutt­gumma
    Äldre 7 Aug 22:04
    #9

    Lycka till!!
    Och berätta gärna hur det funkar.

    Kan tala om att Reduxin funkar INTE!! Man får bara jävligt ont i magen. Skulle vara för att man inte vågar äta pga rädsla att inte vara i närheten av en toalett när det blir AKUT!!!

  • Troll1
    Äldre 7 Aug 22:34
    #10
    skruttgumma skrev 2008-08-06 20:57:23 följande:
    Allévo har funkat skitbra för mig. Under den kickstarten som de har gick jag ner 1 kg om dagen och tappade 1 cm om dagen i midjan hela första veckan. Det gör ganska mycket...
    Jag köpte hem det, men tycker den är så sandig och tunn att dricka. Har du kört med ren kur. Mixat smaker? Var du inte hungrig?
Svar på tråden 9 kilo på 28 dagar?