• Bantarn

9 kilo på 28 dagar?

Hej. Har sett mycket om dieten "one week" nu. Vill tappa vikt och är intresserad på att prova.

Tänka dock höra mig för här först- Är det ngn som har testat?

• Svar på tråden 9 kilo på 28 dagar?
  • Bantarn
    Troll1 skrev 2008-08-09 10:47:08 följande:
    One week menar du? Usch för att tröcka i sig så´nt som smakar "bäver"... Då blir man ju än mer fixerad vid det man inte får äta. Kan man blanda med ngt??
    Vatten? vad jag vet, ingen aning, ngn annan?
  • skruttgumma

Imrogon ska jag och två tjejer till köra igång med en ordentlig kickstart för att bryta semesterovanorna och komma igång med vårt nya nyttiga liv.
    Är det nån som vill hänga på så kolla in på våran blogg stinans.bloggsida.se Vi ska köra Allévo, men just vad man har är ju inte så viktigt, det är att peppa varann och kunna beklaga sig när det känns som skit och man känner att man inte vill leva längre om man inte får smaka på barnens köttfärssås och spagetti

Vad är egentligen "one week"? Är det något man tar som komplement till maten, som ett kosttillskott, eller är det samma som typ nutrilett och sånt?

• Bantarn

One week är såå äckligt, ångrar faktiskt att jag köpte det, hoppas det lönar sig!

• Bantarn

KÖP INTE ONE WEEK! DET GÅR VERKLIGEN INTE!
    JAG KLARADE 1,5 DAY, USCH!

Jag ska ist köpa Allevo, pulverdiet. Äte det i 2 veckor, som start. sen motion och bra mat som gäller!

• skruttgumma

Var det så vidrigt alltså.
    Ok, då håller vi oss borta från det..

Om du vill ha sällskap i ditt Allévoande så är du välkommen till bloggen om du inte redan tittat in där. Vi är flera stycken nu.
    stinans.bloggsida.se

• Thailand090300

Var inne på viktklubb.se för att eventuellet köpa pulverdiet. Dock är jag laktosintolerant och de innehåller laktos... Så jag får väl göra mina egna drinkar. Skulle uppskatta recept på god, mättande och nyttig drink som jag kan ta som måltidssättning :)

• skruttgumma

Man kan blanda nästan vad som helst som man själv tycker smakar bra i en mixer.

En bra grund är antingen en banan eller en avocado för att man ska hålla sig mätt. Det låter konstigt, men man kan faktiskt blanda avocado med frukter, det blir jättegott och väldigt len smak.
    Annars kan man även ha i lite havregryn för mättnaden, men hellre på morgonen än på kvällen eftersom det är mycket energi i det.

Jag brukar blanda i frysta bär. Hallon och blåbär är väldigt nyttigt med mycket fibrer, men jordgubbar är ju alltid en klassiker. (köp osockrade bara)
    Lite juice (utan socker) för att få det lite mer rinnande. Alt nån laktosfri mjölk.

Proteinpulver är bra att ha just om man vill gå ner i vikt, det finns alla möjliga olika sorters protein så det finns även utan laktos. Titta på www.gymgrossisten.se de har bra utbud.

• miracles0607

Hej... är inne på dag sex med ck... är så nervös för vill verkligen gå ner några kilon...
    är lite nyfiken hur mycket ni som gjort ck gått ner?

• Mikabella

Jag har inte så mycket att bli av med, men har kört cb i 2 omgångar o tappat ca 1,5 kg per gång. Har man lite mer att gå ner så kan man väl säkert tappa 10 ggr så mycket?

miracles0607 skrev 2008-08-25 18:16:30 följande:
    Hej... är inne på dag sex med ck... är så nervös för vill verkligen gå ner några kilon...är lite nyfiken hur mycket ni som gjort ck gått ner?
  • måjs

Jag har beställt Cambridge nu. Ska bli spännande att testa!!

Svar på tråden 9 kilo på 28 dagar?