• Soon and very soon

vad gav/ger ni för fotgraf?

som frågan lyder, vad har ni betalat ska betala för er fotograf o vad ingår då??
    har pratat med en som tar 6000 för foto 1tim 30 kort o 30 tackkort.
    men är fundersam över hela foto djungeln tycker att fler fotografer inte tar nå bra kort..som jag gillar.. (sett på hemsidor då)

• Svar på tråden vad gav/ger ni för fotgraf?
  • Hofsan

Jag tycker de ser mer än ok ut! Det är jättevackra bilder så kör på henne om du gillar henne. Sen måste man alltid som brudpar själv komma med egna ideer för att det ska kunna bli lite speciella kort.

• Soon and very soon

anna 2008 skrev 2008-08-04 10:58:17 följande:

Jag har kikat på hemsidan och har en bekant som har haft henne på sitt bröllop och visst tycker jag att det ser okey ut. Jag skulle nog inte välja henne (för jag gillar "min" fotograf mer ) men det är ju ändå en proffsfotograf det handlar om med erfarenhet och helt okey bildstil. Gillar du henne så kör! Prismässigt tror ajg inte att man kommer så väldigt mycket lägre om man anlitar någon som ska kunna försörja sig på sin fotografering.
    vad har du för fotograf då??
  • Soon and very soon

valkyrianna: det stod ju hamburg på hennes sida??! eller!

• anna 2008

Soon and very soon skrev 2008-08-04 11:04:29 följande:

anna 2008 skrev 2008-08-04 10:58:17 följande:
    vad har du för fotograf då??
    Jag insåg nu att mitt inlägg om kate lät lite kyligt men det var inte så jag menade! Hon verkar bra mycket bättre än många andra och har fina bilder men det är bara det att jag gillar min fotograf lite bättre (vilket känns skönt för vi har ju bokat sedan länge ). Jag gillar bilder med mycket färg (men vill ha lite svartvitt också) och det tycker jag att vår fotograf har.

Vi ska ha www.lindisima.se och jag brukar titta under Aktuellt där typ varje vecka för att se de senaste bilderna. Bland portfoliobilderna älskar jag i princip varje brudpars bilder men särskilt dom som heter Katja och Joakim!
  • Soon and very soon

anna:förstod att du inte menade illa, men skadar ju inte att kolla andra allt, men sååå många dåliga foton som jag sett så tröttnade jag o tog någon jag kände till o gillar bilder av. ska ju inte gifta mig förns 9/5-09 så har ju tid på mig. men en del här inne påstår att man bör boka fotograf ca 6 mån innan.. såå nu är det på G kommer säkert att behöva tänka på massor av annat när det närmar sig.

• anna 2008

Vi bokade 8 ½ månad i förväg och då var vår fotograf redan väldigt bokad under sommarmånaderna, så vill man ha en särskilt fotograf som man har sett ut så måste man nog vara så tidig!

• Mors lille olle

anna 2008 skrev 2008-08-04 11:13:30 följande:

Soon and very soon skrev 2008-08-04 11:04:29 följande:
    Jag insåg nu att mitt inlägg om kate lät lite kyligt men det var inte så jag menade! Hon verkar bra mycket bättre än många andra och har fina bilder men det är bara det att jag gillar min fotograf lite bättre (vilket känns skönt för vi har ju bokat sedan länge ). Jag gillar bilder med mycket färg (men vill ha lite svartvitt också) och det tycker jag att vår fotograf har. Vi ska ha www.lindisima.se och jag brukar titta under Aktuellt där typ varje vecka för att se de senaste bilderna. Bland portfoliobilderna älskar jag i princip varje brudpars bilder men särskilt dom som heter Katja och Joakim!
    Mycket bra val Anna 2008

Olle
  • Pumpkin

Vi bokade vår fotograf 9 månader innan och då var hon också väldigt bokad.

• valkyriana

Hon bor både i hamburg och göteborg- men jag såg att du bodde i Stockholm...

Boka i tid som folk säger här. Vi bokade Eva 11 månader innan, då hade hon redan mycket bokningar under sommaren 08.
    Nu sa hon i maj då vi pratade med henne att hon är fullbokad hela året ut och att det började bli fullbokat i maj nästa år...
    Det skadar aldrig att vara ute i god tid för en sådan sak.
    Soon and very soon skrev 2008-08-04 11:05:26 följande:

valkyrianna: det stod ju hamburg på hennes sida??! eller!
Svar på tråden vad gav/ger ni för fotgraf?