Behöver tips på morgongåvor!!
Hej!
Vad ska ni ge era m2b i morgongåva och hur mycket kostar det? Det är verkligen jättesvårt att veta vad man ska köpa!
Tacksam för alla svar!
Hej!
Vad ska ni ge era m2b i morgongåva och hur mycket kostar det? Det är verkligen jättesvårt att veta vad man ska köpa!
Tacksam för alla svar!
Tack! Har just köpt ett par! Såå snygga!
Hälsn ditte
Hur lång leverenstid var det på dem?
Fröken förväntan skrev 2008-07-29 12:48:08 följande:
Tack för alla tips.
Har sedan tidigare funderat på ett par ordentliga solglasögon då min blivande envisas med sina som kostade 5 euro på semesterresan. Ser väldigt plastiga ut...
Annars är min tanke att ge honom en klocka, som han kan bära som ett minne varje dag. Han är inte heller mkt för smycken, annars är det ju en fin sak att ge bort.
Han har dille på flygplan, men har redan flugit själv en gång. Hrmmm...kanske man kan få tag på en stor flygplansmodell.
Fler tips??!
Jag gav min man en weekendresa. Flyg t o r till Bryssel för två personer, 4 nätter på 4-stjärnigt hotell i Brügge samt fickpengar. Gick på 16 000 kr.
Han kommer få ett vintage armbandsur från 1955 :) Superfint och kommer passa honom så fint! Hoppas bara han kan stå ut med att behöva manuellt vrida upp den varje dag...hmm... annars får jag göra det åt honom ;)
Funderar på ett prov dyk till oss båda.
Jag hade tänkt en "secret box" men nu vet jag inte. Det ska inte kosta för mkt. och det är krångligt att hitta fotograf. Tänker lite på whiskeyglas. Det är bara han som gillar whiskey så det blir inte present till båda.
En upplevelse via liveit.se kanske..
Här är några tips.... jättesnygga dogtags www.slimcase.se/
Nu har jag bestämt mig!
Det blev en klassik namnbricka från älskadebarn med mitt namn och vigsel datumet.
Då han inte tycker om smycken valde jag med "tyg" remm i stället. Då det är mer "naturligt"
Det bästaste är att jag förra året köpte en halsband till honom med läder remm och en "trä" medaljong på.
Och detta gick sönder förra veckan och han var jätte ledsen för det.
Dagen efter kommer vi att fira förlovade ett år och då kommer han få ett provdyk av mig som vi ska göra tillsammans.
Känner mig hel nöjd med mitt beslut!
Tack till er som tipsade om älskadebarn, hade jag inte hittat dit, hade jag nog fortfarande sprungit runt och letat.:)
Fröken förväntan skrev 2008-07-29 12:48:08 följande:
Till min blivande blir det ett foto album med sensuella bilder på mig. Ska fotas om 2 veckor, så nervös...
Någon kanske redan har tipsat om detta, men i alla fall:
www.gordinegenbok.se/index.jsp
Jag har gjort en bok med bilder från alla resor vi hunnit göra tillsammans under våra fyra år fram tills nu. Det kändes som en personlig sak som han kommer uppskatta - annars ligger ju bilderna bara där på en hårddisk och man tittar aldrig på dem.
Inte alls dyrt och lättanvänt var det också! Kanske inte världens största spelrum med designen men helt okej ändå och framförallt smidigt! :)