Behöver tips på morgongåvor!!
Hej!
Vad ska ni ge era m2b i morgongåva och hur mycket kostar det? Det är verkligen jättesvårt att veta vad man ska köpa!
Tacksam för alla svar!
Hej!
Vad ska ni ge era m2b i morgongåva och hur mycket kostar det? Det är verkligen jättesvårt att veta vad man ska köpa!
Tacksam för alla svar!
Jag kommer att ge min en skylt till brevlådan och en bok som jag har gjort; "Kommer du ihåg varför jag älskar Dig?" Först 100 anledningar till varför jag älskar honom sen resterande sidor har jag skrivit minnen "kommer du ihåg när..." Tror att han kommer att uppskatta det då han har lite dåligt minne och blir ledsen när han inte kommer ihåg sådana saker som jag gör.
Sen kommer jag att ge honom biljetter till en show med lättklädda damer i Las Vegas som vi ska se tillsammans. Tror att han kommer att uppskatta det!
Men det är svårt att komma på vad man ska köpa...
oj vad du lagt ner mycket tid.... Vilken fin tanke med boken!
Vi ska snart flytta till hus, så en skylt till brevlådan kanske inte är fel. Jag tar ju hans efternamn, så det hade varit en fin gest, tack.
Tar gärna emot fler förslag!
Jag har köpt vintage-manchettknappar gjorda av gamla skrivmaskinstangenter med våra initialer, som han ska ha på bröllopet (om han vill ). Så det blir väl en förskotts-morgongåva egentligen. Finns i mitt galleri.
Många ger plunta som är ingraverad, eller ett armband eller manchettknappar.
Om du vill ge en upplevelse så kan du kika på liveit.se (tror jag att det är...)
jag ska ge ett halsband från älskadebarn.se En fyrstav i silver med mitt namn, barnens namn o vårt bröllopsdatum ingraverat. På så sätt får han bära oss alla med sig varje dag!
Jag ger detsamma men med mitt,hans namn,bröllopsdatum och kärlek ingraverat. finns bild i galleriet
Annorlunda morgongåvotips som jag tror min skulle uppskatta var om jag gav honom en Iphone!
Han har velat ha en sån sedan de släpptes i Sverige, och han kom 1 1/2 timme för sent till sista iphonen som just hade sålts..
En annan present en sån där Wii-startset spel.. ja ni vet från Nintendo.. Fina grejer.
Det är lika dyrt som ett par snygga manchettknappar hehe.
Åh han är ju inget stort fan av smycken, så jag får lista ut något annat.
Vi ska inte ge någon morgongåva. Vi får ju varandra och det är det bästa av allt!
Fröken förväntan: Jättesnygga manchettknappar!! Vart har du köpt dem? Vill också köpa sådana!
Tack o hej /ditte