sanan skrev 2008-07-30 07:37:12 följande:
Min m2b hade förseslagit någon aktivitet i samband med smutronstället (för er som inte vet vad det är är det ett populärtglassfik där glassarna är gigatiska, och det är det som är grejen) Att jag skulle fått hjälpa till att göra en sådan t.ex. Min m2b tyckte att det var var kontstigt att det inte gjordes mera och han förstår att jag är besviken. Och ja det var under min "hippa" som den ena sa att hon hade fått lägga 1500kr på en annan hippa..Man känner sig som en andra klassens kompis då..
Men det ar ju inte klokt!!! Tror de pa riktigt att de foljde din m2b's rad med glassen, genom att bara kopa dig en vanlig glass?!? Det ar ju inte klokt.
Hade jag varit du, hade jag gjort sahar: Pa brollopet hade jag hallt ett tacktal till folk, och i det inkluderat ett tack for mohippan. Gor en STOR grej av det och sag tex sahar:
Och ett STORT tack vill jag ge till mina goa kompisar som maste ha kampat och planerat i manader for att ge mig en perfekt mohippa. Vi satte oss i bilen och jag hade ingen aning om vart jag skulle nagonstans. Ni kan tanka er hur nervos och pirrig jag kande mig. Jag hade ju hort om alla underbara mohippor mina kompisar ordnat tidigare och maste medge att jag nog visste med mig att de skulle gora nagot stort och spannande for mig med. Vi kom fram till ett glass-stalle, och de kopte en glass till mig!! Jag behovde inte betala nagonting. Sedan akte vi hem igen, tyvarr kunde de inte folja med upp pa en kopp te men jag var supernojd med min glass. Har inte fatt en glass kopt at mig sen forra manaden nar jag var med m2b ute pa stan. Sa ett jattetack till denna fina mohippa och jag hoppas att jag kan gora samma sak for er i framtiden.