• sanan

besviken..

Jag blev hippad idag och jag vet inte ens om att kalla det en hippa..två av vännerna dök upp, lånade en sjal att ha som ögon bindel, satte mig i bilen. Körde fel när de åkte till söderköping och blev bjuden på en vanlig glass utan för smultronstället (som var grejen)..gick en kort promenix och sedan hem igen..vännerna ville inte ens komma med till lägenheten och umgås efteråt..Hela "hippan" tog 4 timmar..mesta tiden gick åt körningen och felkörningen..är jag barnslig som är besviken?

• Svar på tråden besviken..
  • millanros

FÖrstår dig!!! låter nästan som det är en "lurhippa" och de ska ta ut dig igen... jag hade oxå varit besviken...

• Prodigy

Ja det låter som en väldigt torr möhippa...men tror du inte att dom bara lurar dig då? så du ska tro att detta var allt för att sen röva bort dig på rikigt?

För det låter för torrt på nå sätt

men nu så vet jag inte heller hur dina vänner är och om dina önskemål. Av erfarenhet så vet jag hur svårt det är att ordna möhippa till någon som tex säger att hon inte vill ha en fast hon egentligen vill bli rejält överraskad tex

ja som ett exempel då

• sanan

Enda önskemålet från min sida var att inte bli helt utskämd..ett par kaninöron eller så hade inte var så illa..samt att få göra något ev inom mat som e mitt intresse..annars hade ett hemmaspa funkat finfint..

• lillaj

Sydn att du känner så, men var alla med då? Du skriver ju att det bara var två av dina vänner. Alla andra då, ev syskon? Skriver som föregående, tror du inte det bara var en fekjhippa? Är det länge tills ert bröllop? Har din kille haft svensexan?

• sanan

min bästa vän bor i uppsala och e student..hon har ej råd att komma till östergötland igen..

• Prodigy

ok..då var det ju uppdukat redan för dom så jag förstår att du blev besviken när de kom med nått helt annat

• Troll1

Kan tycka det är grymt onödigt att ha en "lurhippa". Antingen eller. Var det den riktiga så borde de skämmas.

• sanan

dessutom så var min m2b inblandad och fick se till att jag var hemma osv..han hade föreslagit att göra något..

• aikidoaasa

Det låter ganska torftigt. Kunde de inte ha hittat på något mer i din hippa än att bara äta glass...

• dfk

Hm! förstår att du blev besviken! Det låter ju inte så kul att äta glass, och åka bil i 4 timmar. Lite mer skulle kanske varit kul!

Svar på tråden besviken..