• Augustibruden 2008

Har lite ångest över vilken bukett...

...jag ska välja?

Vi har brunt/vitt/rosa färgtema.

Dukning: vita dukar m bruna löpare + blomsterarrangemang m rosa rosor m.m. (blommor som i brudbuketten) fr floristen.

Kan ej bestämma mig om ha hel rosa handbunden bukett m Heaven rosor + brunt sidenband & ngr "stenar" i rosorna

eller

en m rosa, vita rosor + ngr orkidéer o "stenar" i ngr rosor

Eller vad ska jag ha???

• Svar på tråden Har lite ångest över vilken bukett...
  • MilosMamma

Jag tycker du ska välja den som du verkligen vill ha, man ska ju vara nöjd, visst att alla är fina, men ta den där speciella just för dig.

• Miss Blue

Den som känns bäst direkt är oftast den bästa!
    Jag hittade bild på min blivande bukett för över ett år sen när vi bestämde att vi skulle gifta oss. Jag har hittat fler fina sen dess men just den här buketten fastnade jag för helt och hållet från början - så den blir det! (finns i mitt galleri)

Tänk less is more, oftast är det vackrast med det enkla
    Lycka till!!

• MilosMamma

Miss blue

vendela rosor och barbie är fina ihop, en lugn o bra kombination =)

• Miss Blue

Jag ska ha cremefärgade Vendelarosor och ljusrosa Heavenrosor, hjärtan på snöre samt några "nålar" med kristaller istuckna här och där.

• MilosMamma

Miss Blue skrev 2008-07-24 10:06:32 följande:

Jag ska ha cremefärgade Vendelarosor och ljusrosa Heavenrosor, hjärtan på snöre samt några "nålar" med kristaller istuckna här och där.
    ok du har du bytt ut den rosa rosen mot vad som är på bilden då ? =)
  • Miss Blue

Jag visade bilden i blomsteraffären och de trodde att det var Heavenrosor.......de är väldigt lika.

• Augustibruden 2008

Problemet är att jag vet ej vad jag vill ha...har ej hittat den där no.1 buketten....

Miss Blue, låter fint m din!

• Miss Blue

Titta på internet det finns ju massor av sidor med fina buketter, det är helt klart enklast!
    Då har du en bild att visa floristen oxå..
    Lycka till!

• valkyriana

Bara så att du vet- ska du ha orkidé i så sticker priset iväg sjukt mycket...

• MilosMamma
    valkyriana skrev 2008-07-25 07:47:48 följande:
    Bara så att du vet- ska du ha orkidé i så sticker priset iväg sjukt mycket...
    det behöver det inte göra, man kan köpa en orkideé sjä för 99 o ge floristen.
Svar på tråden Har lite ångest över vilken bukett...