Sundsvall - Bröllopsnatt, festlokal m.m?
Hello! Undrar om någon här har erfarenhet av att gifta sig i Sundsvall. Behöver tips och erfarenheter av olika hotell samt festlokaler. Någon?
Hello! Undrar om någon här har erfarenhet av att gifta sig i Sundsvall. Behöver tips och erfarenheter av olika hotell samt festlokaler. Någon?
Ser nu att jag skrev lite otydligt... Det är frukostmatsalen som är trång... Sorry... Jag vet inget om rummen, men de ser otroligt fina ut på bilder!
Ibland så brukar jag och m2b åka iväg och äta frukost på fina hotell! Superkul och mysigt (förutsatt att man är frukostfreak, som jag...)! Bästa frukosten hittills... Plaza i Umeå eller Hotell Höga Kusten!
Men vad mysigt och gulligt det låter att göra nåt sånt tillsammans :)
Okej ska kolla upp=)
Hej! Vi gifte oss i Sundsvall, Alnö Gamla Kyrka och hade festen på Notstället Alnö. En helt PERFEKT festlokal. Stort kök, fin stor lokal. Så det är klart beror ju på vart ni gifter er. Jag har bilder från lokalen jag kan maila om du vill. Vi funderade både på knaust och södra. Valde knaust och jag kan lova att vi ej ångrade oss. Underbar service tokbra frukost och hur fint rum som helt. Helt perfekt. Vi hade inte ens nått bröllopspaket eller nått och ändå fast de visste om att vi skulle gifta oss blev vi superbra behandlade. För 65 kr fick vi upp frukost på rummet. En helt underbar frukostbricka som vi lade mellan oss i sängen och bara låg och mumsade i oss. Så jag var superdupernöjd. Lycka till på er stora dag!!!
just ja en sak till... vi beställde tårtorna från Coop i Birsta. HUR goda som helst och bra priser!
Cafe Charm på Storgatan har grymma tårtor också...
Sommarbrud 08: Oh tack! Det vore jättebra om du kunde maila bilder från lokalen. Vi ska gifta oss borgligt så jag vet inte hur vi ska göra med själva ceremonin... Mailar dig min adress.
Hejsan! En brud från Jämtland lånar er tråd litegran!!:)
Jag ska förbi Sundsvall i nästa vecka!
Finns det nån bra Indiskrestaurang?
Har nåt cafe Afternoon tea, har för mig att det fanns för nåt år sedan, men är det kvar??
Bröllopsaffär i centrum, finns det?
Tacksam för svar!
Hälsn från ditte
Hej! Jag har ingen koll på om det finns någon Indisk resturang... Inte heller Afternoon Tea.. Men det finns en bröllopsaffär i stan "Eleganten".
-Åh va bra! Vart ligger den??
Såg en resturang som heter Tandoori house. Nån som vet?!
MVH ditte
Tandoori house är indisk och har jätte god mat! Menar du typ afternoon tea med kakbuffe så finns de på charm på storgatan mellan 15-17 tror ja de är.
Vi ska ha våran bröllopsnatt på knaust och dagen efter spa på Zants spa som man får hyra och va alldeles ensam i 2 timmar, jättemysigt!
Ja precis!
Va bra!
Vi ska åka förbi på lite minisemester på väg till Umeå. Vi bor på Ibis men tänkte lyxa oss med middag på indisk, frukost på Knaust o Afternoon tea! Kanonbra!
Hinner jag blir det lite spaning på Eleganten och sen kolla bordsdekorationer ute på IKEA o Lagerhaus bla.
ditte