Sundsvall - Bröllopsnatt, festlokal m.m?
Hello! Undrar om någon här har erfarenhet av att gifta sig i Sundsvall. Behöver tips och erfarenheter av olika hotell samt festlokaler. Någon?
Hello! Undrar om någon här har erfarenhet av att gifta sig i Sundsvall. Behöver tips och erfarenheter av olika hotell samt festlokaler. Någon?
Även bageri som vet hur man gör bröllopstårta sökes! :D
Skulle jag haft bröllopsnatten i Sundsvall så skulle jag ha valt Elite
har inte sovit här själv ännu men är klart sugen
www.elite.se/hotell/sundsvall/knaust
Kollade det, verkar bäst :)
Hotel södraberget med spa.
Konditori eclair på skönsmon ska göra jätte fina o goda tårtor. Även kerstins tårtmakeri i söråker gör goda o fina tårtor. Hulistugan är ett mysigt ställe att hyra festlokal på, annars så finns alltid Lasses matstuga som ordnar allt från catering till lokal för bröllop
Är Södra Berget fint?
Tack för tipsen på konditori! (kanske inte hette bageri som jag skrev hehe)
Ska kolla upp Hulistugan och Lasses matstuga.
ja mysigt med södraberget är ju att ni kan gå på spa dagen efter vilket kan vara ganska mysigt.
Lasses Matstuga verkade vara fint... Fast önskar det fanns fler bilder från insidan av huset. Hmm.
Mailade Knaust och frågade lite också.
Jag skulle köra på Södra berget om jag var du! Mycket bättre frukost än Knaust. Utsikten är underbar! På Knaust är det väldigt trångt och det hålls inte efter så bra. Dessutom så är buffén större på Södra berget. (Personligen så tycker jag att det viktigaste med hotell är frukostbuffén!! ;))
Seriöst? Knaust verkar ju vara så lyxigt känns det som.
Hihi för mig är nog inte frukosten viktigast, mer att rummen är lyxiga =)