• matteve

Aaaaaaaaaaaahh!!!!!!!!!!!!!!!

Snart är det dags!!! Den 9 augusti smäller det Är sååå excited att jag håller på att spricka! 23 dagar kvar, och om två veckor kommer min blivande!

Längtar!!!

Var bara tvungen att berätta det. Gifter ni er snart med?!

• Svar på tråden Aaaaaaaaaaaahh!!!!!!!!!!!!!!!
  • Suniz

2 augusti blir det av här!! Håller med om hjäääälp!!!! Känns som det är en del grejor kvar att fixa, som jag inte hinner med... och det är pirrigt och spännande..... och allt på en gång!

• foaLoKe

1 augusti blir det för oss! :-O

• Äntligen är det min tur

8 augusti, så om 22 dagar..... iiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhh va det ska bli kul.

:-d :-d :-d

• IdaÄlskarLennart

ja, den 17 augusti

• Miss Blue

Tiden rusar iväg mot den 23:e augusti!!!!!!

Lycka till alla blivande brudar!!!!!!

• BröllopJuli2008

Vi gifter oss nästa lördag!!!!

• saragran

Japps, vi gifter oss 23 augusti och ska träffa prästen idag - blir spännande och se hur hennes engelska är... Sitter och läser igenom Svenska kyrkans vigselordning på engelska och får tårar i ögonen...fasen vad löjlig man är!! Fast på ett bra sätt... Träffade sömmerskan för justeringarna av klänningen i onsdags också så nu känns det VÄLDIGT på riktigt!! Fast samtidigt inte eftersom vi ska hinna med att flytta två ggr innan dess...hmmm... ;)

• feministbrud

Vi gifter oss samma dag som ni, men jag längtar faktiskt inte så mycket. Visst ska det bli hysteriskt roligt, men jag vill inte att sommaren ska vara över än. På så sätt kommer jag att njuta varenda dag fram till den 9:e

• 080809

Gifter oss den 9 aug. Imorgon drar jag på solsemester i två veckor!!!

• idunoas

9:e augusti här med. Börjar faktiskt bli lite smått nervös. Är inte så vanligt faktiskt för mig. Men tydligen nu.

• 080809

Känner igen mig!

Allt är färdigt , väntar bara på den stora dagen och nu kommer nojan...

• Bride98

Poppis datum jag gifter mej ochå den 9/ Augusti

• trollet64

Gifter oss den 9 augusti. Åhh börjar bli nervös nu.

• blivandefrularsed

Ja, den nionde smäller det!!!

Mycket småfixande nu...men det är bara roligt!

• asi75

9 augusti här med - faktum är att jag med börjar bli nervös och varje gång någon frågar om allt är fixat så dyker det upp någon slags checklista i mitt huvud som skall prickas av och den verkar tyvärr aldrig ta slut för det dyker alltid upp någonting ytterligare att fixa.

Men jag är lugn, allt kommer bli kanon!

Svar på tråden Aaaaaaaaaaaahh!!!!!!!!!!!!!!!