• matteve

Aaaaaaaaaaaahh!!!!!!!!!!!!!!!

Snart är det dags!!! Den 9 augusti smäller det Är sååå excited att jag håller på att spricka! 23 dagar kvar, och om två veckor kommer min blivande!

Längtar!!!

Var bara tvungen att berätta det. Gifter ni er snart med?!

• Svar på tråden Aaaaaaaaaaaahh!!!!!!!!!!!!!!!
  • Humlanhubbe

Japp,den 16/8 och ikväll har vi haft vigselsamtal med världens skönaste prälle =)
    Längtar o pirrar i magen!

• matteve

Åh, vad mysigt!! Å visst går tiden fort!

Humlanhubbe skrev 2008-07-17 22:10:58 följande:
    Japp,den 16/8 och ikväll har vi haft vigselsamtal med världens skönaste prälle =)Längtar o pirrar i magen!
  • FruRålin080808

Vi gifter oss 8 augusti 22 dagar kvar! Pirrar rejält i magen nu=) Längtar också!!!

• Humlanhubbe

Ja jäklar,tyckte nyss det var 3,5 månader kvar o nu sitter man här med detaljer kvar att fixa o en hel hög med fjärilar i magen =)

matteve skrev 2008-07-17 22:12:23 följande:
    Åh, vad mysigt!! Å visst går tiden fort!
  • Meiia

Vi gifter oss den 27 Augusti i las Vegas... Vi åker om fem veckor... Har massor kvar att göra och är redan supernervös! Hur ska detta gå??

Men visst är det samtidigt Underbart! Jag svävar på små rosa fluffiga moln hela tiden :D

• Brud28

Vad roligt
    Önskar dig lycka till med allt!

Själv gifter jag mig 26 Juli
    De känns riktig nervöst

• matteve

Spännande! Blir det någon Elvis också?! Ska ni vara kvar i USA sen, eller blir det att resa vidare?

Meiia skrev 2008-07-17 22:13:49 följande:
    Vi gifter oss den 27 Augusti i las Vegas... Vi åker om fem veckor... Har massor kvar att göra och är redan supernervös! Hur ska detta gå??Men visst är det samtidigt Underbart! Jag svävar på små rosa fluffiga moln hela tiden :D
  • matteve

Gahh! Det är ju snart! Lycka till

Brud28 skrev 2008-07-17 22:13:59 följande:
    Vad roligt Önskar dig lycka till med allt!Själv gifter jag mig 26 JuliDe känns riktig nervöst
  • Vicka81

SNAAAART!!! 2 augusti!! Jag är alldeles hysterisk :D

• Fru Handal

Den 26/7 smäller det av för oss, alltså bara 8 dagar KVAR!!!!!!!!!!!!!!!
    Shit vad jag börjar bli pirrig!!!
    Lycka till alla!

Svar på tråden Aaaaaaaaaaaahh!!!!!!!!!!!!!!!