Har alla här fina linneservetter?
Jag undrar hur de flesta gör med servetterna. Är det någon som köper snygga pappersservetter eller är det finare linneservetter dvs tyg servetter som gäller för de flesta?
Jag undrar hur de flesta gör med servetterna. Är det någon som köper snygga pappersservetter eller är det finare linneservetter dvs tyg servetter som gäller för de flesta?
vi har köpt vinröda servetter på ikea tycker dom är jättefina
Vi har också Ikea-servetter, gröna som följer färgtemat.
Vi har tygservetter(vet inte om det är linne) som vi har köpt på ikea. Det var ett 4pack för 19:-. Då vi inte är mer än 40st på middagen så kostade det bara 200:-, det tyckte jag att det var värt.
Vi har köpt vanliga vita pappersservetter på ikea och sen har vi pappersdukar! Vi är nöjda med det och vill ha detså!
Vi hyr linnedukar och har sedan 3 sorters servetter - lime, lila och turkos. Vår tema är "färg" så färgerna återkommer i ljuslyktor i lotusmodell på borden samt hängande ljuslyktor i glas.
Ojdå verkar vara mer än regel än ett undantag att de flesta har linneservetter alltså
Vi har köpt Dunis lite lyxigare servetter, med "linnekänsla". Den heter något med bröllop.... jättefin!
vi har papp servetterna från ikea som heter bröllop, verkligen superfina o kostar ingenting jämfört med att hyra servetter som vi annars skulle betala 19 kr st för!
Girlfriend: Är det ngt mönster på de sevetterna? Har sett jättefina pappservetter på Ikea, för typ ett halvår sedan. De hade ljus botten med ett mörkare sirligt mönster på. Arven Bröllop tror jag att de hette. Har letat efter dem men inte hittat dem igen.
Allt ingick där vi var.
Linnedukar och stora linneservetter
Vi har vanliga papperservetter från IKEA, gröna fina!
Vi hade röda tygliknande servetter från Duni som vi vek som hjärtan.
Nej! Vi har fina tjocka pappersservetter som liknar tyg och som ingår i vår catering.
vi tänkte beställa pappersservetter från calligraphen men våra namn och datum tryckt på. Inte alls så dyrt. 2 kr styck tror jag.
Visst känns det lite som man torkar sig i duken när man har seretter i tyg, eller är det bar jag?
Nu förtiden är man ju van vid servetter i papper, lite lyxigare servetter i pappersmatriall tycker jag