Har alla här fina linneservetter?
Jag undrar hur de flesta gör med servetterna. Är det någon som köper snygga pappersservetter eller är det finare linneservetter dvs tyg servetter som gäller för de flesta?
Jag undrar hur de flesta gör med servetterna. Är det någon som köper snygga pappersservetter eller är det finare linneservetter dvs tyg servetter som gäller för de flesta?
Vi har köpt "linne"servetter från ikea men även fina pappersservetter. linneservetterna kommer vi ha under middagen och sen till tårta och all dryck och vad dom kan tänkas behövas till använder vi pappersservetterna
vi har köpt från Ica pappers servetter och har våra namn tryckta på servetterna. Jag tyckte det blev jätte fint....
I den lokalen vi ska vara ingick inte riktiga linne dukar och servetter så vi ha betalt extra för att få det!
Vi hade inte linnedukar, trots att vi var på fin restaurang. Istället fick vi bestämma vilka vi ville ha från Duni Business-kollektion, lite finare servetter, inte i vanligt papper men inte heller linneservetter.
Där vi är har de vanliga vita serveter tror jag, och det blir bra. Tycker inte det spelar någon roll, och ingen kommer märka om vi har vanliga vita / eller med tryck på/eller linne.
Vi skall ha röda servetter m vita prickar i papper, hela vårt tema går i vitt/rött
med vita linne dukar o röda festremsor på borden.
Jag har sån tur att jag jobbar på aett företag som hyr ut stolsöverdrag, porslin och linnedukar/servetter så jag får allt mitt gratis
jag köpte duni-servetter. visserligen de lite dyrare, på borden kommer vi ha pappersduk.
Så här finns inget linne inte.
Marimekko-servetter i papper för oss! Det blir en del av dekorationen.
papper här med, bröllop heter de från ikea.