• Nirre

De rövade bort min blivande igår...

Igår var min blivandes svensexa, en vecka innan vårt bröllop. Och vilket skick han kom hem i... Jag kan säga såhär, vi har en sexmånaders hemma och han är en dröm att ta hand om jämfört med detta... Nästan så jag trodde han var drogad. Inte en enda hjärncell kvar i huvudet... Känns inte som kärleken sprudlar just nu, och nästa lördag är den stora dagen.
    Blir lite ledsen i ögat!!

• Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...
  • SacredHeart

HEhehehe bara killarna har roligt och jag slipper ta hand om "skiten" så
    Min blivande kommer inte att bli full på sin svensexa, det vet jag med all säkerhet: han FÅR inte dricka en droppe alkohol för sin läkare (han har en leversjukdom som heter PBC) så jag vet att han blir spiknykter, stackarn! :-P

• Kakan Mascha

På FL var det en som hade bajsat i ugnen... De e naaajs!?

• valkyriana

Shit vad äckligt, men hur fan gick det till rent tekniskt.
    Kakan Mascha skrev 2008-07-12 17:15:31 följande:

• jojo matte

GME76 080802 skrev 2008-07-11 23:25:37 följande:

Min blir svensexad nu. Undrar över skicket imorrn . Vi har 2 barn. Men jag har shoppingdate med svägerskan kl.12 så bye bye, mommy is out .
    har du haft din möhippa än?? kan du annars vara säker på att det "bara" är en shoppingdate?? :D
  • stenbruden

Nämen fy fn va äckligt!!! Hoppas att han själv sanerade den eftert
    Precis som Valk. Hur lyckades han med det????

Kakan Mascha skrev 2008-07-12 17:15:31 följande:

• Bride in England

visst ar det kul att mannen har det kul pa svensexan - men det finns en grans tycker jag. Det ar inte kul om han kommer hem och spyr non stop hela natten och ar helt lealos sa att man far lyfta upp honom sa att han inte drunknar i toan. Det ar faktiskt inte helt ofarligt att bli sa onykter. Detta har hant min m2b en gang och aldrig mer - han var ute med ett gang nattklubbsagare vars enda hobby var att supa skallen i bitar och de drack sprit hela kvallen. Jag fick ringa sjukvardsupplysningen eftersom han spydde blod - pratade med varldens otrevligaste tant som sa att "ja sa gar det nar man dricker for mycket". Fick inte mycket somn den natten och var tvungen att ga upp vid 6 for att jobba. Sa jag sympatiserar verkligen med dig, TS.

• stenbruden

Fy det lät inge kul Bride in E!
    Sant är att man kan få alkoholförgiftning.. Normalt är ju att sluta dricka innan man når dit och det tycker man ju att varje vuxen människa borde ha lärt sig Men ibland blir det tydligen inte så, hoppas han lärde sig en läxa

• Bride in England

stenbruden: ja han larde sig definitivt efter det Grejen ar att han ar engelsman och van att dricka ol sa detta var en helt ny upplevelse for honom - att dricka sprit hela kvallen! Som tur ar umgas han inte langre med dessa manniskor.

• stenbruden

Hahaha ja det är ju pints som gäller då
    Han har lärt sig det svenska supandet helt enkelt nu då

• Bride in England

ja han har lart sig hur den underbara drick-kulturen funkar i Sverige ABSOLUT ingen alkohol under veckorna (en pint med lunchen - aldrig! Ar du alkoholist!?) och sen supa sig sa full man kan pa helgen. Desto fullare, desto coolare och roligare ar man. Desto fler ggr man maste fa magen pumpad, desto battre. Och helst ska man inte komma ihag NAGONTING. Jattekul

Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...