• Nirre

De rövade bort min blivande igår...

Igår var min blivandes svensexa, en vecka innan vårt bröllop. Och vilket skick han kom hem i... Jag kan säga såhär, vi har en sexmånaders hemma och han är en dröm att ta hand om jämfört med detta... Nästan så jag trodde han var drogad. Inte en enda hjärncell kvar i huvudet... Känns inte som kärleken sprudlar just nu, och nästa lördag är den stora dagen.
    Blir lite ledsen i ögat!!

• Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...
  • stenbruden
    Zozo skrev 2008-07-10 19:27:16 följande:
    Värsta tillfället med min käre make var för nagra ar sedan när vi kom hem fran en fest o han var saaa dragen. Vi bodde da pa 5e vaningen utan hiss.. "Älskling, jag sover här pa gatan.. jag orkar inte ga upp" Spaghettiben pa det... Jisses! Det tog tva timmar att fa upp honom!
  • gottelina

Ska säga till svensexefixarna att om dom låter min m2b bli så full att han inte kan gå själv så får de minsann följa med hem och hjälpa mig att bära in honom i sängen. Är han väl bara på plats så kan han väl ligga där tills han orkar resa sig själv. Det funkar tyvärr inte här hos oss att bädda på toagolvet då vi bara har en toa, annars är det ju en idé...

• gottelina

På tal om tokogheter på fyllan, min mamma och pappa var på fest en gång för många år sen. Det blev en hel de wiskey för kära papsen så på natten vaknar mamma av att pappa klättrar över henne. Till saken hör att hon ligger innerst i rummet. Hon tänker att hon ska kolla vad han tar sig till. Han går fram till garderoben och börjar rycka i hyllorna varpå hon ser sig tvungen att fråga vad i hela friden han sysslar med. Jag får inte upp det svarar han. Vad är det du inte får upp? Toalocket!!! Nej herregud ut på toa med dig ropar mamma. Vid det här laget har även jag vaknat och hör tumultet.(så länge sedan att jag bodde hemma.) Mamma föser ut honom i hallen varpå han är på väg in i syrrans rum. Mamma lyckas hejda honom. Då vänder han på klacken och kliver in på mitt rum och tänder lampan. Trots att det är ljust fattar han inte var han är. Mamma får tag i honom igen och drar ut honom igen. Då hör man ute ifrån hallen i sluddrig mumlande röst: Ja ja, spika upp mig på väggen bara. Kan tillägga att tillslut fick vi in honom på toa. Fick bli en sittande kiss och när han väl satt där så hade mamma tröttnat och gick och lade sig. Varken han eller någon annan vet hur länge han satt där men det bör ha varit ett tag för ingen hörde när han gick och lade sig igen. Gissa om han fått höra detta flera gånger sedan dess.

• stenbruden

HAHAHAHA ja såna grejer har hänt i kompiskretsen några gånger... Många killar/män som verkar ha svårt att hitta till toaletten på fyllan. Garderober, väskor o dyl verkar likna en toa stol tillräckligt för att duga

• tattar-Emma
    stenbruden skrev 2008-07-11 11:24:43 följande:
    HAHAHAHA ja såna grejer har hänt i kompiskretsen några gånger... Många killar/män som verkar ha svårt att hitta till toaletten på fyllan. Garderober, väskor o dyl verkar likna en toa stol tillräckligt för att duga
    Det är ju jättekonstigt nu när du säger det, varför händer detta aldrig tjejer? Jag har också hört flera historier om killar som försökt kissa i städskåp osv...
  • matildaochniklas

Haha, vilka roliga historier

Fast jag förstår TS att du tyckte det var jobbigt, men han piggar på sig, hoppas han hade en bra svensexa.

Om dom kommer och rövar bort min blivande ska jag kanske se till att sova någon annanstans den natten då

• pojomo

det kan även hända tjejer Känner en som varje gång hon får i sig för mycket kan släppa med sig en stol till ett hörn i rummet för att bara sätta sig ner å kissa. Men jag tror att det är ovanligt att tjejer tappar "omdömet" såpass att dom inte vet vad å var toan är
    tattar-Emma skrev 2008-07-11 22:50:31 följande:

Det är ju jättekonstigt nu när du säger det, varför händer detta aldrig tjejer? Jag har också hört flera historier om killar som försökt kissa i städskåp osv...
  • GME76   080802

Min blir svensexad nu. Undrar över skicket imorrn . Vi har 2 barn. Men jag har shoppingdate med svägerskan kl.12 så bye bye, mommy is out .

• a wife to be

Min ska bli tagen imorgon bitti, men han ska sova över tom sön så jag kommr iallafall slippa honom på natten

• Balinda

Fredrik och Sabine skrev 2008-07-10 19:34:45 följande:

Men herregud - det var hans svensexa. Vad gör det om han blev full?!? Han hade säkert skitroligt, och det tycker jag att man får ha på sin svensexa (eller möhippa med för den delen). Man får ju såklart iskallt räkna med en bakis brudgum efter en svensexa.Det går ju över!!!!!
    håller med.. :)
Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...