• Svar på tråden boken är klar!
  • Fenixx

wow vad läckert! så fina kort på er.

• TEB08

fredrikochelin - tack for tipset! Ska kika ikvall.

• hungran79

stina125

Jätte fina bilder.
    lite nyfiken bara... är det Västerås Domkyrka som ni gifte er i?
    Jag tycker att jag känner igen den.

• stina125

Tack för alla fina kommentarer, vi är mycket mycket nöjda.

hungran79: ja, det var i Västerås domkyrka.

fredrikochelin: Boken är superfin! Vi har ju anlitat www.weddingbook.se som fotografer där boktrycket ingår. De är oerhört proffsiga och har tydligen provtryckt de flesta tryckerier i mellansverige och tycker att detta är det bästa. Eftersom de gjorde hela vårt bröllop har de även stått för lay-outen. Vi har valt vilka bilder som skall vara med, och sen har vi fått godkänna innan tryck. De har skött både retuscheringen och lay-outen.

Som svar på frågan: Ja, vi är supernöjda med kvalitén på boken. Men då är också bilderna proffesionellt tagna och redigerade av proffs! skulle råda dig att kontakta Weddingbook för konsultation.

• Mrs Van Derkamp

Hur var dom som fotografer?Jag såg på bilder av ett annat brudpar fotograferat i svartvit såg nästan ut som det var snö på korten fast sen såg jag att det var svartvitt.Var det så?Hur är deras svartvita bilder?

• Im yours

Fantastiska bilder, på ett jättevackert par!!! Lycka till i framtiden.

• Too Be  gift nu

Vilken kanonfin bok på ett supersnyggt brudpar - ni var verkligen jättevackra!!

• stina125

tack alla!!!

Mrs Van Derkamp: Våra svart/vita bilder är jätte fina. på länken nedan kan du se alla våra bilder. Vi tyckte att de var kanon bra! Super proffessionella, lyhörda på vad vi ville med bilderna och hade "öga" för hur bilden skulle bli i omgivningen.

www.weddingbook.se/kristina+johan

• Mrs Van Derkamp
    stina125 skrev 2008-07-28 22:24:01 följande:
    tack alla!!!Mrs Van Derkamp: Våra svart/vita bilder är jätte fina. på länken nedan kan du se alla våra bilder. Vi tyckte att de var kanon bra! Super proffessionella, lyhörda på vad vi ville med bilderna och hade "öga" för hur bilden skulle bli i omgivningen.www.weddingbook.se/kristina+johan
    Vilka superfina bilder!Tusen tack för titten!Jätte söt brudbukett oxå
  • Veronika Brith

Fantastiska bilder!Lycka till i framtiden!

Svar på tråden boken är klar!