boken är klar!
nu är vår bröllopsbok färdig! Vi hade såå många bra bilder att välja mellan så det blev lite extra sidor. Ni kan se resultatet nedan:
www.weddingbook.se/books/kristina+johan/
nu är vår bröllopsbok färdig! Vi hade såå många bra bilder att välja mellan så det blev lite extra sidor. Ni kan se resultatet nedan:
www.weddingbook.se/books/kristina+johan/
Kul att kika! Vilka vackra bilder!!! Grattis!
Underbar!! Vackra kort och ni var sa fina.
Perfekt inspiration eftersom jag ska forsoka gora nagot liknande med vara kort...
Men så vackra ni är!!!!!!! Verkligen fotogenique, bägge två!!
Om jag bara blev hälften så snygg som du är, så skulle jag vara super-nöjd!
SNYGGT minne!! Bra fotograf!!
Grattis, vilka fina bilder!
Helt underbart fina bilder! Stort Grattis!
jätte fina bilder!
Kalasfina bilder... underbart minne
Grattis!!
Hej Stina125! Verkligen jättefin bok! Jag håller på att leta efter den "rätta" boken för våra bilder och var in på hemsidan till det företag vars produkt weddingbook använder. Är ni nöjda med den tryckta bokens kvalitet? På hemsidan reserverar de sig så väldigt för kvalitetsbrister av alla de slag. Sannolikt är att mitt otränade öga inte skulle se några brister även om de var helt uppenbara för ett proffs, men börjar ju ändå fundera lite när de skriver så mycket om det... Kan man lägga in egna bildtexter i boken? Är det krångligt att fixa med layouten? Tack på förhand och grattis till bröllop och bok!
Fredrikochelin - vilken websida var det? Haller ocksa pa att valja vilket foretag som vore bast att anvanda for att gora en egen bok och vore tacksam for tips.
TEB08:
www.fotobok.com (företaget verkar heta Pixopolis).