• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Carma07

Linum: Kan inte alls säga att jag tycker synd om mig själv. Babyblues får man stå ut med i samband med barnafödande. Tycker det är stor skillnad på att vara ledsen eller om det bara är tårar. Är man ledsen finns det anledning till det och är det tårar är det bara en känsla. Enda sättet att bli av med en sådan känsla är att ha den och sedan är den borta. Sedan är det bara att fylla sig med positiv energi.

Min terapi är att fortsätta med att pimpa blockljus och städa och inreda här hemma. Har börjat så smått, men måste bara slita mig från datorn också. Många bloggar att bläddra igenom.

• Linum

Bra sagt om tårar tycker jag. Pimpa blockljus låter trevligt! Har pimpat lite bebissaker också? Det måste ju ge positiv energi om något!

• Ab fab

R rådde J att köpa mycket blommor den sista tiden. Håller med Lina- söta filmer, varma ljus o blommor f maken

• Linum

Jag sitter och lägger in vikter på några armaturer i en katalog. En stolptopp (bara armaturen, utan stolpe) väger 108 kg! Hur fasiken är det möjligt??! Hur reser man en sådn stolpe, och framför allt, hur ont får man när den faller över en?..

• Carma07

Linum: Har faktiskt lagt alla bebissaker åt sidan ett tag eftersom jag tycker att bebisen saknas för att få de sista bitarna att falla på plats. Så det gjorde att det kändes som om att allt stod stilla.

Ab: Maken har faktist bättre medicin än så när hormonkänslor rusar i kroppen. Massor av kramar och kli på ryggen. Finns inget bättre.

På tal om filmer så efterlyser jag om någon har serier på dvd-boxar man kanske kan få låna när man sitter i amningsfåtöljen sedan.

• Carma07

Linum: Överlever man ens om man för den över sig?

• Linum

Det gör nog så ont att man inte överlever..

Har tyvärr inga boxar hemma, men vet att SATC-boxen kostar typ 600 kr på nätet.

AbFab är ju en härlig serie! Gamla Bevvan kanske?..

• Carma07

Linum: Ja, men då får man ju inte ont iaf.

• Ab fab

jag har hela sex and the city boxen- vill du låna?

hmmm. stolpe i huvudet. låter som något jag kunde få

• Nibla

Hej Carma,
    Jag har följande boxar:
    SATC
    Twin Peaks
    Dexter, säsong 1
    Beverly Hills, säsong 1
    High Chaparall (med Filip och Fredrik)

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2