Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Jag spanar storkar allt vad jag orkar. Det kommer inte finnas en storkjäkel härifron via Köpenhamn- Köln- Paris- Epernay- Brussel och Hamburg
God morgon,
Ingen stork i Lerum i alla fall..... *muttrar* Fanskapet har väl stannat till i Gråbo först. *håller tummarna att den stannat till hos Carma i såna fall!!*
Idag kommer min kollega och fikar med sin lille fyramånaders bebis. På eftermiddagen ska jag baka vanlijlängder och chokladkakor och fylla frysen.
Har haft rejält ont inatt förresten, så om storken varit i Gråbo kanske den tittar förbi här på vägen..... *hoppas hoppas hoppas*
Nibla: Det blir till att knipa ihop! Både du och jag har ju gissat på 4/9...
Var är carma?!!! Hon kanske sjöng sångerna jag skrev igår...
Linum,
4/9. Varför gissade jag på det!?!??! Hoppas vi har fel......
jösses va ambitiöst att baka *du får gärna droppa av lite vid Aspenäs.. hihi*
är det någon som har en röd sjal alternativt rödmönstrad sjal. jag skall ju vara alban på kalaset i september. Vi skall klä ut oss *Tänk tintin och prins ottokars spira* Vita byxor, vit skjorta, röda strumpor och en fjäder i pannan. Behöver brett skärp, sjal att vira för att ha i midjan. Gärna lång o folkloric. Röda knästrumpor- är det någon som har det?
Nibla: Abbe är den enda som har gissat på ett datum i augusti (24/8). Du skulle ju kunna göra henne glad
Jag har hittat en bra radiostation på Itunes - bara filmmusik. Fantastiskt för en filmmusikälskare som jag! Tjohoo!
ja snälla få barn 24. Jag missade ju Carmas dag så kapitalt
Som ni märker har jag ingen arbetslust idag. Jag skallju ändå på semester ... så varför gör anågon nytta
Jag äger bara en röd huvtröja från Semcon - det enda röda i min ägo...
Däremot har jag en svart trekantig sjal (lång och stor) med fransar och lite mönster i svart. Jag har hittat den på gatan och den ser väldigt "balkanaktig" ut...
Ab,
Jag lovar att göra mitt bästa för att klämma ut den till på söndag!!!!!
Har tyvärr ingen röd sjal.
Nides gissade visst på 28/8, så då är ni två i augusti.