Tips på morgongåva till honom?
Har någon något tips på vad man kan ge sin blivande man i morgongåva? Min fantasi slutar vid manchettknappar...något annat man kan hitta på?
Tacksam för alla tips.
Har någon något tips på vad man kan ge sin blivande man i morgongåva? Min fantasi slutar vid manchettknappar...något annat man kan hitta på?
Tacksam för alla tips.
Letar efter ett eventföretg där man kan beställa presentkort på olika upplevelser. Någon som vet?
Min man kommer få ett plektrum halsband som är ingraverat med vårat vigseldatum. Han kommer även få en bok som handlar om oss, vårat liv fram tills bröllopsdagen.
Kolla in Liveit.se
Tack Humlanhubbe... precis den sidan jag sökte.
Härligt,kul å kunna hjälpa till =)
Har oxå idétorka ang morgongåva o spanar därför lite här..dock kan min blivande kika runt här oxå..så jag nöjer mig med att spana
Har nu beställt från liveit.se till min blivande!Han kommer bli sjukt glad..har alltid önskat sig detta
Hur har det gått för er andra/dig?
jag besökte hemsidan liveit.se också o ska lätt köpa en upplevelse till min blivande.. han älskar att köra snabba bilar så det där med ferrarin är så klockrent=) hihi tack så mycket för alla tips=)
Jag har tre veckor kvar och har tittat på ALLT. Tavlor, smycken etc.
Vad tycker ni om att man köper vinflaskor på systemet? Finare sådana, så kan man använda de när man har varit gifta i 1 år. 5 år respektive 10 år. Gulligt men inte för mesigt, ingen bok eller annat som bara blir liggande.
Kanske en brevlåda med ert nya gemensamma efternamn på? Fick tipset här på BT och fastande direkt! Kräver ju dock att man bor i hus samt att man ska ha gemensamt efternamn..
Någon som har tips på sak för typ 500 kr?