• Mizz123

Tips på morgongåva till honom?

Har någon något tips på vad man kan ge sin blivande man i morgongåva? Min fantasi slutar vid manchettknappar...något annat man kan hitta på?

Tacksam för alla tips.

• Svar på tråden Tips på morgongåva till honom?
  • Mizz123

Fotobok är en riktigt bra idé också. Det ska jag beställa till julklapp alternativt skulle man kunna ge det på sin första bröllopsdag om ett år. Lite bilder från vårt första år som gifta och vårt förhållande. Romantiskt! ;)

• gulleva

Vi ska inte ge några dyra gåvor. Jag kommer att få ett halsband jag tittat på. Påsen ligger på sängen i gästrummet med annat til bröllopet så jag kunde inte missa den... Men undrar fortfarande vad jag ska ge.

• EnaOline

min gåva till min blivande blev inte alls dyr, 450 spänn för två personer... Inte farligt tycker jag.
    jag ska också ge honom en fotobok, när vi har varit gifta i ett år är det tänkt

• gulleva

Nej det var inte dyrt.. men bor ni i Norge då?

• EnaOline

jo vi bor ju i norge också...

• gulleva

Men funderar på en utflykt i Stockholm eller ngt liknande.

• love009

Jag har ett bra tips på en present som jag själv har gett till 4 personer, alla lika glada:)
    Så snygga stansade silverbrickor.

www.silverskrinet.se

Min kusin har nu beställt till sig och sin man med deras och deras barns namn på.

• emizisen

kanske är det tråkigt med en klocka men min m2b är lite av en klockfreak och gillar att ha många klockor. så jag köpte en lite finare kocka och graverade in mitt namn och vårt bröllopsdatum på baksidan tillsammans med en mer personlig hälsning. hoppas han blir glad!

• love009

Har man ännu inte friat så finns det något som heter frierismycke där oxå på www.silverskrinet.se alltså. Ifall man inte vill ha namnbrickor.......hur kul som helst:)

• Shorona

Min karl är tokig i Elvis. Passande nog jobbar jag på Systemet och där säljer vi ett rött vin med Elvis. Han blev överlycklig.

Svar på tråden Tips på morgongåva till honom?