• Anonym

Brudbutiker i Norrköping

Jag kan säga så här att Ella´s bröllopsbutik nere vid norr tull har väldigt dyra hyrpriser!!
    En klänning som var ny skulle kosta 6000 kr att hyra!!

Rafaela har bra utbud ,de tar ca 3000 kr i uthyrningspris.+ 250 kr i försäkring uti fall att!

Petres är lite dyrare ca 3900 kr .(har jag för mej?)Men där blir man mkt väl mottagen.

Affären Brud och bal (tror jag den heter) på g:a rådstugugatan den är ok ,men jag hittade ingen klänning för mej där.
    Jag har sett i tidningen att de ska sälja affären.

• Anonym

Rafaelas brud och mode ligger på drottninggatan mittemot Bishop -Grand hotell.

Petres ligger på en sidogata av drottninggatan lite längre upp =nya rådstugug. 1

Ella brud o festmode kungstorget 2 ,nere vid polishuset brevid Lagos.

norrköpings brud och bal ,Gamla rådstugugatan 19.

• Anonym

Fragor.......... nar ni syr upp hos Rafaela, tar ni med en bild eller monster da? Lat saga att jag skulle vilja gora det, men inte har nagot monster. kan man ta med en bild da?

Jag har varit pa Brud och Bal och de ar pa gang att hjalpa mig med nagot som minsann inte gick att gora pa Brollopsbutiken i Stockholm. Hanna som jobbar pa Brud och Bal ar jatte bra tycker jag!!

Men haller med om att Ella ar mkt dyra och inte sa hjalpsamma!

:)

• Anonym

Jag far min klanning uppsydd pa Brud & Bal. Tjejem som jobbar dar ar valdigt lugn och fin och har lovat att jag ska fa precis det jag vill. Pris ca 6.500kr.

• Anonym

Freja!
    Det är väl som så att du antagligen träffat andra expediter .
    I a f på Rafeala eftersom hon som har affären måste vara runt 36-40 år eller nått.
    På Ellas så kände jag mej inte alls bra bemött ,den tjejen var ca 40 år.

Svar på tråden Brudbutiker i Norrköping