Nu har jag fått en alldeles egen drömklänning!!! Den är så otroligt vacker och mamma blev alldeles rörd när jag provade den (efter att ha provat ett dussin eller så innan).
Tycker att det känns så vemodigt bara att jag får bära den endast en, enda gång...
Jag kommer ju att vara den vackraste i världen! :)
Tänkte iaf tacka för tipsen om Norrp-butiker, även om min klänning blev inhandlad i Linköping, och inte uppsydd som det först var tänkt.
Dessutom tänkte jag skänka en liten intryckssammanfattning för andra som har tänkt sig att kolla i Norrköping:
Rafaelas: Trevlig liten tant kom fram och frågade om vi ville ha hjälp. Tyvärr kunde hon i alla fall inte bistå med hjälp då hon hade en kund bokad. Visade på trevligt bemötande, men lite konstigt att erbjuda sig när man ändå inte har tid.
Petrés: Ganska hjälpsam, men med lite avvaktande blick. Hade tyvärr inte så mycket inne för tillfället. Kändes inte toppentoppen.
Ellas: Supertrevlig, ung tjej. Hjälpsam och hon var mån att visa både reaklänningar och nyinkomna. Inga "jag-ska-försöka-få-dig-att-köpa-det-dyraste-vi-har"-tendenser.
Lite tvärtom vad ovanstående sagt alltså, men jag tittade ju främst efter köp-priser och inte hyr, alltså.
/Freja :)