• Iluna

    Bästa bröllopsbutiken i stockholm?

    Vilken är den bästa och största brölopsbutiken i stockholm? tänkte omde är en välsorterad butik kanske man slipper åka runt hela stan till varje butik.

  • Svar på tråden Bästa bröllopsbutiken i stockholm?
  • Mica o Krille
    TrulyInLove skrev 2008-06-28 18:55:27 följande:
    Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:53:33 följande:
    Bra då skickar jag dit gnälltärnorna med en notis om vilka färger de får ha och lutar mig tillbaka Tänker inte följa med och lyssna på dem börjar nästa ångra valet. De bara klagar! (sorry OT)
    HIhi, jag förstår dig, helt o hållet!
    Jag vill rekommendera dig att satsa på att försöka få dem dit imorn, eftersom rean tar slut då, sa de i butik. Eftersom de är snåla med.
  • TrulyInLove

    Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:57:41 följande:


    HIhi, jag förstår dig, helt o hållet! Jag vill rekommendera dig att satsa på att försöka få dem dit imorn, eftersom rean tar slut då, sa de i butik. Eftersom de är snåla med.
    Tack för tipset! Kom två trevliga tjejer över idag med jättefina klänningar. Ej samma modell men samma färg och var båda skitsnygga!
  • xxs

    Jag gick till Lillys och de båda som var där, var jättetrevliga. En ung tjej som hjälpte mig att prova och så, och jag hittade en väldigt fin klänning direkt. Liten butik, men jag hittade nog rätt (kanske). JÄTTEtrevlig ung tjej, mycket bra hjälp fick jag.

  • Pumpkin

    Jag tycker Lilly är jättebra, damen är väldigt kunnig, korrekt och hjälpsam. I alla fall när jag var där. Fina klänningar har de också

  • Freckles

    I Norrtälje finns en butik som heter Ingvors, de säljer Nixaklänningar och ger super bra service. Är lite billigare dessutom då de inte ligger mitt i city. Gå in på deras hemsida så ser du vad de har el ring och prata med dem för de har inte allt hemma men kan beställa. (ingvors.se)

  • sotj

    Ehrlings på Karlavägen köpte jag tillslut min klänning hos. Supergulliga, hjälpsamma och personliga! Var där 3 gånger innan jag bestämde mig för vilken klänning jag ville ha...

    Lillys fick jag inget bra bemötande hos. Damen som jobbar där började frågasätta hur jag valt att ha mitt bröllop samt påpeka att si och så skulle man minsann se ut vid bröllop...

    Alla tre som ligger på Hornsgatan på söder var helt okej, bra sortiment och ganske bra service.

    Bridaloutlet var jag oxå på men jag tyckte inte de hade något bra sortiment, kvaliteten känndes "sådär". Dessutom så var dom inte speciellt hjälpsamma (tur att min tärna var med o kunde assistera...).

    Garamaj var mycket hjälpsamma och hade stort sortiment.

    Ja, det är mina upplevelser av Stockholms Bröllopsbutiker

  • C123

    det verkar inte vara någon som har varit på Princessa i Södertälje. Jag skrev tidigare i tråden om den, köpte min klänning där, dom var otroligt trevliga, min klänning är helt perfekt, jättenöjd! Jag hade varit på flera butiker inne i stan men fått tråkigt bemötande. Så jag kände att det lönade sig att söka sig utanför tullarna.

  • TrulyInLove

    Verkar som de som är de i regel trevligaste (om man ser i tex denna tråd) inte ligger i centrala stockholm utan man får ta sig utanför. Princessa i södertälje vet jag en annan tjej som gillade med som jag pratade med förut. Mica rekommenderade Bride To Be och kan bara hålla med där. Sen även en butik som ligger i hallonbergen var väldigt trevliga när min kusin var där, tror de heter bröllopssviten (men helt inte säker)

  • Cross

    Gå inte till Bröllopskällan. Jag blev utslängd därifrån, jag har också hört andra skräckhistorier hur de "tjock"-förklarat vissa brudar och är allmänt otrevliga. Varning varning!

  • C123
    Cross skrev 2008-07-04 11:00:13 följande:
    Gå inte till Bröllopskällan. Jag blev utslängd därifrån, jag har också hört andra skräckhistorier hur de "tjock"-förklarat vissa brudar och är allmänt otrevliga. Varning varning!
    Va? När jag var där fick jag jättebra hjälp, trevliga. Vad konstigt
Svar på tråden Bästa bröllopsbutiken i stockholm?