• Iluna

Bästa bröllopsbutiken i stockholm?

Vilken är den bästa och största brölopsbutiken i stockholm? tänkte omde är en välsorterad butik kanske man slipper åka runt hela stan till varje butik.

• Svar på tråden Bästa bröllopsbutiken i stockholm?
  • Jakie Bride

Jag rekommenderar BridalOutlet! Jättefina klänningar och trevlig personal!

• hejdär

Bridaloutlet är jag jättenöjd med. Ligger vid T-banestation Ropsten.

• Belladonna2008

Jag tycker inte heller Lilly är en bra butik, först så är den ganska liten sedan är den äldre damen inte alls service minded eller trevlig. Jag gick därifrån besviken jag med.

• TrulyInLove

Lillys tyckte jag inte heller om men Erlings, bride To Be och prinsessa i södertälje!

• JosieAdde

Harvarit på alla som nämnts ovan och belv inte väl behandlad i någon. Inte för än jag åkte ut till Hallonbergen centrum träffade jag genuint trevliga hjälpsamma människor :9
    brollopssviten.se/

• JosieAdde

Föressten, jag har inte varit på Princessa i Södertälje :)

• TrulyInLove

Ang största är det nog svårt för alla säljer ju inte alla märken så du bör veta precis vilket märke du vill köpa och hitta någon som kanske inte tar in många märken för då har de större utbud av just det märket Stora butiker säljer ofta många märken vilket innebär få av varje och risken att DIN du vill ha inte kanske är i lager

• TrulyInLove

Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:51:23 följande:

Jag vill rekommendera en butik som ligger vid solvalla, solna. Otroligt fina klänningar, jag var där för att kolla på tärn- festklänningar men man kan ju inte låta bli att kolla på bröllopsklänningar och vilka fina!!! Var där idag på smygpremiärn och rea är det också, suuuper! De gör reklam om den butiken här på bt längst upp, så jag hittade den. Bride to be! Nu klicka jag o såg, jag o namn...
    Fanns där fina klänningar? Tänkte skicka dit mina två tärnor Tänkte aldrig på att kolla själv. De är snåla och vill ju inte betala dyra klänningar
  • Mica o Krille
    TrulyInLove skrev 2008-06-28 18:52:40 följande:
    Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:51:23 följande:
    Fanns där fina klänningar? Tänkte skicka dit mina två tärnor Tänkte aldrig på att kolla själv. De är snåla och vill ju inte betala dyra klänningar
    Ja, jätte fina klänningar. Jag hitta en iaf!
    Och dyra vill jag inte påstå att de är.
  • TrulyInLove

Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:53:33 följande:

Ja, jätte fina klänningar. Jag hitta en iaf! Och dyra vill jag inte påstå att de är.
    Bra då skickar jag dit gnälltärnorna med en notis om vilka färger de får ha och lutar mig tillbaka Tänker inte följa med och lyssna på dem börjar nästa ångra valet. De bara klagar! (sorry OT)
Svar på tråden Bästa bröllopsbutiken i stockholm?