Bästa bröllopsbutiken i stockholm?
Vilken är den bästa och största brölopsbutiken i stockholm? tänkte omde är en välsorterad butik kanske man slipper åka runt hela stan till varje butik.
Vilken är den bästa och största brölopsbutiken i stockholm? tänkte omde är en välsorterad butik kanske man slipper åka runt hela stan till varje butik.
Jag rekommenderar BridalOutlet! Jättefina klänningar och trevlig personal!
Bridaloutlet är jag jättenöjd med. Ligger vid T-banestation Ropsten.
Jag tycker inte heller Lilly är en bra butik, först så är den ganska liten sedan är den äldre damen inte alls service minded eller trevlig. Jag gick därifrån besviken jag med.
Lillys tyckte jag inte heller om men Erlings, bride To Be och prinsessa i södertälje!
Harvarit på alla som nämnts ovan och belv inte väl behandlad i någon. Inte för än jag åkte ut till Hallonbergen centrum träffade jag genuint trevliga hjälpsamma människor :9
brollopssviten.se/
Föressten, jag har inte varit på Princessa i Södertälje :)
Ang största är det nog svårt för alla säljer ju inte alla märken så du bör veta precis vilket märke du vill köpa och hitta någon som kanske inte tar in många märken för då har de större utbud av just det märket Stora butiker säljer ofta många märken vilket innebär få av varje och risken att DIN du vill ha inte kanske är i lager
Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:51:23 följande:
Mica o Krille skrev 2008-06-28 18:53:33 följande: