• dufvan

Tänk om han säger nej!?

Nu har vi pratat om att gifta oss ett tag, han har vetat sen typ andra dejten att jag vill gifta mig och sedan skaffa barn när jag är klar med studierna. Har varit tillsammans i 1,5 år och allt är jättebra.
    I morgon ska jag fria för att få ett klart svar, jag är sjukt nervös. Vad gör jag om han säger nej? Då kommer jag känna mig bortgjord.. jag har gett hintar om att vi kan gifta oss när vi åker utomlands i vinter, men jag måste veta nu!

• Svar på tråden Tänk om han säger nej!?
  • SMarie

det går nog bra. Håller tummarna!!!

• MissieA

jag håller med tummarna Tala om hur det går.

• Tooticki

Man måste våga för att vinna!!!

Lycka till!

• Anettan73

Fixar du. Det kommer att gå bra.

Om han säger nej??? Nä man blir inte bortgjord för det. Visar ju bara vart han står.
    Jag ville aldrig gifta mig och gjorde klart för min m2b när vi träffades. Men 5 år senare när han friade så kunde jag inte säga något annat än JA!!! Nu har vi barn och allt där till saknades bara giftemålet. Men han vågade!!! Men han var livrdd att jag skulle säga nej. Älskar man någon så djupt så säger man inte nej.

LYCKA TILL!!! DET KOMMER ATT GÅ BRA!!!

• Kärlek ger näring åt själen

Det kommer att gå bra.
    Lycka till

• 08agusti08

det kommer gå såå bra för dig. känner det på mig.. du måste ju bara berätta vad han sa och hur du gorde det lycka till

• dufvan

Tack!!
    Tycker ni att jag ska köpa ring nu eller vänta tills han sagt ja?

• Tooticki

Vet du vad han har för storlek? Vad för ring han skulle känna sig bekväm i (material, bredd, tjocklek, profil etc)?

Har du koll på de sakerna kan det absolut vara kul att fria med en ring, har du inte koll på det kan ni ju gå ut och välja ringar tillsammans senare. Eller designa egna, det gjorde vi.

• Kireina

Lycka till!

Ringen är kanske bättre att vänta med, så att ni tillsammans kan bestämma vad ni båda vill ha! :)

Svar på tråden Tänk om han säger nej!?